اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پخش سریال «پرگار» بعد از ماه رمضان/ سریالی با محتوای تربیتی و آموزشی

پخش سریال «پرگار» به تهیه کنندگی امیر پور رحمانی به بعد از ماه رمضان موکول خواهد شد.

پخش سریال «پرگار» بعد از ماه رمضان/ سریالی با محتوای تربیتی و آموزشی

خبرگزاری فارس- نسرین فراهانی: با پخش سریال «سرگذشت» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی، قرار بر این شد تا مجموعه تلویزیونی «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی بعد از نوروز ۹۹  پخش شود.

نام این سریال و همچنین زمان پخش آن تا به حال سه بار تغییر کرده است.

این سریال که در ادامه سریال «آسمان همیشه ابری نیست» تولید شده است، ابتدا «آسمان هوای باران دارد» نام داشت. بعد از مدتی نام آن به «بی قید و شرط» تغییر کرد و روزهای منتهی به پخش نیز «پرگار» نام گرفت.

همچنین قرار بود تا این سریال به دلیل محتوا و مضمونی که دارد در فصل پاییز پخش شود اما در خبرها اعلام شد بعد از سریال دهه فجری شبکه یک بروی آنتن می رود که پخش آن به دلیل تقارن با انتخابات به بعد از نوروز ۹۹ موکول شد.

در حال حاضر هنوز خبری درباره زمان قطعی این سریال اعلام نشده است اما از آنجایی که بعد از پایان پخش سریال نوروزی تا شروع ماه رمضان کمتر از یک ماه زمان باقی است و این سریال نیز در ۲۹ قسمت تحویل شبکه داده شده است، به احتمال فراوان پخش سریال «پرگار» به بعد از ماه رمضان موکول خواهد شد. چراکه شبکه یک سیما سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی را برای شب های ماه مبارک رمضان در جدول پخش دارد.

به گزارش فارس، سریال «پرگار» روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده است. از جمله چگونگی استفاده از فناوری، جایگاه خانواده درتعلیم و تربیت فرزندان و ... .

در خلاصه داستان این سریال آمده است: خانواده ای برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیرموضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است. 

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکاراز جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سایرعوامل تولید پرگارعبارتند از: نویسنده احمد رفیع زاده، مدیرتولید مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت، مدیر تدارکات علی قادری، منشی صحنه زهرا مهدوی، عکاس امید صالحی.

سریال «پرگار» به تهیه کنندگی امیر پور رحمانی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۹ قسمت  ۴۰ دقیقه ای تولید و به مرحله پخش رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول