اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

آیفون و گلکسی؛ پرفروش‌ترین گوشی‌های سال 2019

تحقیقات مؤسسه کانتر پوینت نشان می‌دهد از میان ۱۰ گوشی پرفروش سال ۲۰۱۹ تعداد ۹ گوشی توسط سامسونگ و اپل تولید شده‌اند.

آیفون و گلکسی؛ پرفروش‌ترین گوشی‌های سال 2019

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، تحقیقات مؤسسه کانتر پوینت نشان می‌دهد از میان ۱۰ گوشی پرفروش سال ۲۰۱۹ تعداد ۹ گوشی توسط سامسونگ و اپل تولید شده‌اند.

تقریباً یک کلیشه است که بگوییم اپل و سامسونگ بازار تلفن هوشمند را در دست دارند، اما اکنون شواهد بیشتری برای حمایت از این ادعا وجود دارد.

Counterpoint Research محاسبه کرده است که ۹ گوشی از میان ۱۰ گوشی هوشمند برتر فروخته شده در سراسر جهان در سال ۲۰۱۹ توسط اپل یا سامسونگ ساخته شده است و تنها استثناء شامل رده پنجم این طبقه‌بندی می‌شود.

گوشی‌ای ۵ شرکت چینی اوپو در رده پنجم میان ۱۰ گوشی پرفروش سال ۲۰۱۹ قرار دارد؛ به نظر می‌رسد گوشی‌های ساخت چین در سال گذشته محبوبیت چندانی نداشته‌اند.

آیفون XR، سه درصد از کل تلفن‌های فروخته شده را به خود اختصاص می‌داد، در حالی که Galaxy A۵۰ با ۱.۸ درصد بالاترین تلفن اندرویدی این لیست بود.

گالکسی ای ۱۰ نیز در رتبه چهارم قرار دارد؛ آیفون ۸، گالکسی ای ۲۰، آیفون ۱۱ پرو مکس، آیفون۷ وآیفون ایکس اس مکس نیز رتبه‌های ششم تا دهم را از آن خود کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول