اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری 4 قاتل در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ، راز مفقودیت جوان 30 ساله زاهدانی با دستگیری 4 قاتل او روشن شد.

دستگیری 4 قاتل در زاهدان

ابراهیم ملاشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام فقدانی جوانی 30 ساله در شهر زاهدان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، این جوان در پنجم دی ماه سال جاری با یک دستگاه خودروی پژو 405 از منزل خارج و دیگر بازنگشته بود و تلاش 48 ساعت اعضای خانواده او نیز برای یافتنش نتیجه ای نداشت که با حضور آنها  در پلیس آگاهی و تشکیل پرونده فقدانی بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس آغاز شد.

سرهنگ ملاشاهی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده در ادامه تحقیقات خود برای پیدایش فرد مفقودی، با جمع آوری سرنخ هایی، به فردی که این جوان با او اختلافاتی داشته و از او در مراجع قضائی شکایت کرده بود مظنون و با انجام یکسری اقدامات تخصصی، پی به ربوده شدن او توسط این فرد بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این متهم 28 را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده که  پس از روبروشدن با ادله و مستندات پلیس به ربودن این جوان با همکاری 3 تن از دوستان خود و سپس قتل او  با انگیزه انتقام جویی اعتراف کرد.

 ملاشاهی گفت: همدستان این در چند عملیات مجزا دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول