اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عطایی: دلم می‌خواست لیگ والیبال ادامه داشته باشد/ آمادگی حضور در آسیا را داریم

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: از نظر احساسی دلم می‌خواست که بازی‌های لیگ برتر امسال ادامه داشته باشد.

عطایی: دلم می‌خواست لیگ والیبال ادامه داشته باشد/ آمادگی حضور در آسیا را داریم

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعطیلی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تصمیمی که گرفته شد فراتر از موضوعات عادی بود. اگر بازیکنی درگیر ویروس کرونا می‌شد قطعا همه معترض می‌شدند که چرا بازی‌ها حداقل در مقطع کنونی لغو نشده است. حتی در فوتبال هم شاهد هستیم که اکثر باشگاه مخالف برگزاری مسابقات هستند، چون این ویروس همه را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: اینکه مسابقات کلاً نیمه تمام بماند موضوعی است که جای بحث و بررسی دارد؛ البته هیچکس هم راهکار دقیقی برای ادامه مسابقات ندارد. فکر می‌کنم در شرایط کنونی درست ترین تصمیم گرفته شد، هرچند که از نظر احساسی دلم می‌خواست مسابقات ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم والیبال کاله درمورد اعزام یکی از سه تیم برتر فصل گذشته به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، خاطرنشان کرد: من معتقدم که تصمیمات باید کارشناسی شود. ضمن اینکه وسعت بیماری به قدری زیاد است که امکان دارد مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تایلند هم به تعویق بیفتد یا حتی کلاً لغو شود.

عطایی خاطرنشان کرد: ما سال گذشته عنوان سوم را به دست آوردیم و براساس مصوبه سازمان لیگ یکی از تیم‌هایی هستیم که شانس حضور در جام باشگاه‌های آسیا را داریم. اگر مسئولان باشگاه با این موضوع موافقت کنند من به عنوان سرمربی مشکلی با این امر ندارم و می‌توانم بازیکنانم را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنم.

سرمربی تیم والیبال کاله درمورد تعطیلی رقابت‌ها و تسویه حساب باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان، عنوان کرد: همه بازیکنان و مربیان دوست داشتند که بازی‌ها ادامه داشته باشد. ما همچون سال‌های گذشته برای تیم خود برنامه ریزی کرده بودیم، اما تصمیم اینگونه گرفته شد که بازی‌ها لغو شود. تسویه حساب باشگاه‌ها با مربیان و بازیکنان همچون تعطیلی مدارس و حقوق معلم‌ها است؛ مگر وقتی این روزها با تعطیلی مدارس حقوق معلم‌ها هم قطع می‌شود؟

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول