اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شمار مبتلایان کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی به ۳ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی به سه نفر افزایش یافت.

شمار مبتلایان کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی به ۳ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی دو هفته گذشته تعداد 130 بیمار با علائم حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند.

وی بیان داشت: از مجموع 130 بیمار مراجعه‌کننده، بیش از 80 بیمار تاکنون ترخیص شده‌اند، بیان داشت: از تعداد بیمار باقی مانده،  تعدادی بیمارانی بودند که بررسی‌های اولیه از نظر کرونا در آن‌ها منتفی بوده و به بخش‌های معمولی منتقل شدند و درمان بیماری‌های دیگرشان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام اینکه مابقی افراد که علائم بالینی آن‌ها مشکوک و محتمل به کرونا تشخیص داده شده نمونه آزمایشگاهی گرفته و برای بررسی کرونا به تهران ارسال شده است، عنوان کرد: تا ظهر امروز از 15 نمونه پاسخ داده شده 12 مورد جواب منفی اعلام شده و در نهایت با احتساب نمونه روز گذشته سه مورد ابتلا به کرونا در استان وجود دارد.

دهقانی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه‌ای که انجام شده، مشخص شد این بیماران در سایر استان‌ها حضور داشتند و در آنجا مبتلا شده و وارد استان شده‌ند، البته تأیید این مطلب نیازمند بررسی‌های تکمیلی است که به مردم استان اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سه بیمار مبتلا به کرونا در بخش ایزوله بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند بستری و تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول