اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرونا در کرمانشاه هم قربانی گرفت/ ابتلای 5 نفر به این ویروس در استان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان به پنج نفر رسیده است، گفت: یک نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری فوت کرده است.

کرونا در کرمانشاه هم قربانی گرفت/ ابتلای 5 نفر به این ویروس در استان

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار مبتلایان به بیماری کرونا در این استان از روز گذشته تا ظهر امروز (11 اسفند)، اظهار داشت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت، 2 مورد جدید ابتلا به کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شده است. 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه با اشاره به سه مورد مثبت طی روزهای گذشته، گفت: مجموعاً شمار مبتلایان کرونا مثبت در استان به پنج نفر رسیده است.

وی در توضیح گروه‌های سنی مبتلایان، تصریح کرد: گروه‌های سنی متغییر بوده از جوان داشته‌ایم تا پیر، یک مورد از این تعداد (پنج مورد) قبلا از بیمارستان ترخیص شده و حال عمومی مابقی نیز خوب است.

شکیبا جمع بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان‌های استان را 46 مورد اعلام کرد و گفت: 21 نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان معین گلستان (مخصوص بیماران کرونایی استان کرمانشاه) بستری و تحت مراقبت‌های درمانی هستند.

وی در توضیح جواب نمونه‌های موارد مرگ و میر مشکوک به کرونا در استان، گفت: جواب آزمایش یک مورد از فوت شدگان تا این لحظه، مثبت اعلام شده است.

بنا بر گفته جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به 978 نفر افزایش یافته که 54 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده و 175 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول