اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«ژنرال» ماه رمضان به صحنه می آید/ تالار وحدت میزبان نمایشی درباره حاج قاسم

نمایش «ژنرال» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ماه رمضان 99 به صحنه خواهد آمد.

«ژنرال» ماه رمضان به صحنه می آید/ تالار وحدت میزبان نمایشی درباره حاج قاسم

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، چندی پیش پس از شهادت ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،  انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس مطرح کرد که برای ادای دین به سیدالشهدای جبهه مقاومت نمایشی را با نام «ژنرال» به صحنه تئاتر خواهند برد.

این نمایش که به نویسندگی خیرالله تقیانی پور آمده شده است، گویا قرار است در تالار وحدت به صحنه برود. تقیانی پور، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر تاکنون نمایش‌های زیادی را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برده و موفق به اخذ جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی تئاتر ایران شده است. اخیرا نیز نمایش بوقلمون او  در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بود که به دلیل تعطیلات شیوع ویروس کرونا ابتر باقی ماند.

حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن تأیید این خبر گفت: مذاکراتمان با تالار وحدت را انجام دادیم و اگر مشکلی پیش نیاید این نمایش شب های ماه مبارک رمضان پس از افطار به صحنه وحدت خواهد رفت.

وی عنوان کرد: این نمایش ادای دینی ناچیز از سوی هنرمندان و خانواده بزرگ تئاتر کشور به ساحت این فرمانده بزرگ و دوست داشتنی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول