اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

سازمان مالیاتی به کمک اصناف متضرر از کرونا بیاید/ اصناف از شیوه‌های نوین بازاریابی استفاده کنند

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای صنفی کشور در شرایط فعلی گفت: سازمان امور مالیاتی با توجه به رکود ناشی از بحران کرونا با شیوه های حمایتی به واحدهای صنفی کمک کند و مالیات را کاهش دهد.

سازمان مالیاتی به کمک اصناف متضرر از کرونا بیاید/ اصناف از شیوه‌های نوین بازاریابی استفاده کنند

مهرداد فلاح- ابراهیم درستی با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای صنفی کشور در شرایط فعلی گفت: سازمان امور مالیاتی با توجه به رکود ناشی از بحران کرونا با شیوه های حمایتی به واحدهای صنفی کمک کند و مالیات را کاهش دهد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران افزود: رکود و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا قابل انکار نیست و باید نهادهای دولتی از طریق کاهش ضرایب مالیاتی و سایر شیوه های حمایتی به کمک اصناف سراسر کشور بیایند.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران تاکید کرد: حسب بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب  اصناف همواره بازوان ستبر انقلاب و کشور هستند و حمایت از آنها موجب رونق و اشتغال زایی مضاعف است؛ لذا این موضوع حمایت و کاهش ضرایب مالیاتی باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور تصریح کرد: لازم است اتاق های اصناف هرچه سریع تر با تدابیر لازم در جهت تغییر شیوه های کسب و کار و نوین سازی آن با کمک استارت آپ ها به سمت بازاریابی و فروش، معرفی و توزیع کالا ها به صورت اینترنتی حرکت نمایند تا واحد های صنفی به ویژه در این بحران ها دچار آسیب های کمتری گردند.

درستی در پایان با تاکید بر همه گیری ویروس کرونا در کشور و عدم استقبال مردم از خرید برخی کالاها، از بازرگانان صنایع، شرکتهای پخش و مالکین واحد های صنفی در خواست کرد تا در خصوص تامین زنجیره کالا، عدم افزایش قیمت و نحوه تسویه حساب با واحدهای صنفی نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول