اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تیم فوتبال امید گناوه به اولین برد خود در نیم فصل دوم رسید

در هفته بیست ویکم لیگ دسته دو فوتبال کشور امید گناوه توانست با نتیجه سه برهیچ کاسپین قزوین را شکست داد.

تیم فوتبال امید گناوه  به اولین برد خود در نیم فصل دوم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز امید گناوه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم کاسپین قزوین رفت.

امید گناوه که این دیدار را هجومی شروع کرده بود، توانست با سه گل حمید غلامی مهمان خود کاسپین قزوین را شکست دهد و پایانی به تلخ کامی‌های خود در چند هفته اخیر دهد.
امید در این دیدار به خوبی از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کرد و ضعف گلزنی در دیدارهای قبلی را به خوبی جبران کرد.

امید در یک بازی درگیرانه توانست با هتریک حمید غلامی علاوه بر شکست کاسپین و کسب این سه امتیاز جایگاه این تیم در جدول را از آن خود کند و وضعیتش در جدول را بهبود ببخشد.

حسین عبدالهی سرمربی امید گناوه بعد از پیروزی مقابل نماینده قزوین اظهار داشت: ما در هفته‌های گذشته نیز بازی‌های خوبی را پشت سر می‌گذاشتیم و فوتبال خوبی انجام می‌دادیم ولی متاسفانه در گلزنی مشکل داشتیم و رقبا از محدود موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند و ما نتیجه را از دست می‌دادیم ولی تلاش کردیم ضعف های خود را برطرف کردیم و در کار دفاعی تغییر روش داده شد و در دو بازی اخیر خوشبختانه به نتیجه مطلوب رسیدیم. 

سرمربی امید گناوه افزود: در همدان با یک امتیاز و الان نیز توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم با توجه به آنالیز تیم قزوین شناخت خیلی خوبی از تک تک بازیکنان این تیم داشتیم و می‌دانستیم که با هدف قرار دادن عمق دفاع حریف می‌توانیم به نتیجه برسیم و نقاط قوت آنها نیز کناره‌های این تیم بود که ما با پوشش و افزایش نفرات در جناحین توانستیم آنها را کنترل کنیم. 

وی ادامه داد: می‌دانستیم که اگر گل اول را بزنیم و با حوصله بازی را اداره کنیم با توجه به اینکه دفاع آنها بالا بازی می‌کند و فضای خالی بسیاری در پشت سر آنها قرار دارد به گل‌های بیشتری دست خواهیم یافت و همین اتفاق نیز افتاد و توانستیم با سه گل پیروز میدان باشیم.

عبدالهی در رابطه با تمرینات تیم طی هفته گذشته ابراز داشت: در طول هفته اکثر تمرینات خود را اختصاص به گلزنی و رفع این مشکل قرار دادیم که خوشبختانه حمید غلامی توانست با سه گل در این دیدار امروز نتیجه خوب و مطلوبی از تمرینات بگیرد. بعد از هفته‌ها یک تیم داوری خوب به گناوه آمد و بدون مشکل این دیدار را قضاوت کرد.

وی در رابطه با بازی بعدی تیم امیدگناوه گفت: دیدار هفته آینده ما با مس نوین کرمان است که از فردا آنالیز این تیم را آغاز خواهیم کرد ما تا هفته پایانی تلاش خواهیم کرد به نتایج خوبی که در خور شأن باشگاه، شهر و استان است دست یابیم و جایگاه خود را در جدول نسبت به قبل بهبود بخشیم.

به گزارش فارس، شاگردان حسین عبدالهی در تیم امیدگناوه با ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول گروه ۱۴ تیمی قرار دارند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول