اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف بیش از یک میلیون دستکش بهداشتی احتکارشده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از یک میلیون دستکش بهداشتی احتکار شده در عملیات ویژه و ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از یک میلیون دستکش بهداشتی احتکارشده در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: به دنبال شیوع بیماری کرونا ویروس و نیاز مبرم مردم به اقلام بهداشتی، عده‌ای با سو استفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار و گرانفروشی این اقلام کرده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند که پلیس برخورد با این افراد را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان  افزود: در همین راستا کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود در یک عملیات ویژه و ضربتی یک میلیون و 11 هزار و 400 عدد دستکش بهداشتی احتکار شده را کشف کردند.

وی همچنین از کشف یک هزار و 134 لیتر الکل اتانول و 177 عدد بطری حاوی مواد ضدعفونی کننده خبر داد و گفت: در این رابطه یک واحد صنفی پلمپ و یک نفر نیز دستگیر شد.

معصوم‌بیگی با هشدار به کسانی که با سؤاستفاده از شرایط حساس کشور اقدام به احتکار و گرانفروشی اقلام مورد نیاز مردم می کنند گفت: هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای حقیقی و مجازی به صورت شبانه روز توسط کارشناسان پلیس رصد می‌شود و افراد فرصت طلب و سوجود در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان  با بیان اینکه از مردم انتظار می‌رود در خصوص پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا بیشتر حساس بوده و به یکدیگر کمک کنند گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به احتکار لوازم و تجهیزات بهداشتی را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول