اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

انتقال ویروس کرونا با اسکناس/ خدمات الکترونیک را جایگزین مراجعه حضوری به بانک‌ها کنیم

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: بهتر است مردم این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر بستر کارهای خود را در شبکه بانکی بر مبنای خدمات الکترونیکی قرار دهند.

انتقال ویروس کرونا با اسکناس/ خدمات الکترونیک را جایگزین مراجعه حضوری به بانک‌ها کنیم

بهزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: شروع ساعات کاری در بانک‌های استان با توجه به شیوه ویروس کرونا و آماده شدن سیستم‌ها، 8 دقیقه تا 13 دقیقه است.

وی ادامه داد:کاهش ساعات کاری بانک‌ها یک تصمیم جمعی بوده و در سراسر کشور اجرایی شده، از این رو بهتر است مردم بیشتر بستر کارهای خود را در شبکه بانکی بر مبنای خدمات الکترونیکی قرار دهند.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه ادامه داد: مردم می‌توانند عمده کارهای بانکی خود را از جمله دریافت صورت‌حساب، انتقال وجه، پرداخت قبوض، افتتاح حساب و... الکترونیکی انجام دهند تا میزان مراجعه به بانک‌ها در این روزها کمتر شود.

وی در خصوص نظافت بانک‌ها، افزود: مرتب طبق توصیه‌های بهداشتی، نظافت دستگاه‌ها و فضای بانک‌ها را انجام می‌دهیم، ولی از مردم تقاضا داریم حتی‌الامکان از وجه نقد استفاده نکنند چرا که اسکناس یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: کار اصلی را در این برهه زمانی همچون بحران‌های گذشته، بر عهده مردم است و می‌طلبد با کارکنان شبکه بانکی همکاری لازم را داشته باشند و هنگامی که شعبه شلوغ است از دستگاه نوبت‌دهی استفاده کنند و تا زمان نوبت به خارج از شعبه بروند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول