اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محمدی‌راد: سال اول عملکرد قابل قبولی داشتیم/ سلامت جامعه والیبال در نظر گرفته شد

سرمربی والیبال سپاهان گفت: در جلسه‌ای که در فدراسیون برگزار شد همه به جمع‌بندی رسیدند که بهتر است پرونده لیگ والیبال بسته شود، نفع و ضرر هیچ تیمی مدنظر نبود و فقط سلامت جامعه والیبال در نظر گرفته شد.

محمدی‌راد: سال اول عملکرد قابل قبولی داشتیم/ سلامت جامعه والیبال در نظر گرفته شد

رحمان محمدی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد تعطیلی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: عزم همه این بود که بالاخره لیگ به سرانجام برسد اما با توجه به شرایط فعلی سلامت، بازیکنان، مربیان و خانواده آن‌ها در اولویت قرار دارد.

سرمربی والیبال سپاهان ادامه داد: در جلسه‌ای که در فدراسیون برگزار شد همه به جمع‌بندی رسیدند که بهتر است پرونده مسابقات این‌جا بسته شود و تصمیم‌گیری در این مورد از توان ما خارج بود زیرا بحث کلان است.

وی با بیان این‌که به عنوان نماینده باشگاه سپاهان در جلسه حاضر بودم، گفت: در آینده اگر اتفاقی بیفتد، مسؤولیت آن را کسی نمی‌تواند قبول کند؛ الان نباید به نفع و ضرر تیم‌ها نگاه کرد و نظرات خوبی بود که برای سلامتی جامعه ارزش قائل شویم.

محمدی‌راد تصریح کرد: هواداران نیز که رکن اصلی برگزاری مسابقات هستند باید در نظر گرفته شوند و سلامت آن‌ها حفظ شود؛ شاید نفع و ضرر هیچ تیمی در نظر گرفته نشد و سلامت جامعه والیبال در نظر گرفته شد.

سرمربی والیبال سپاهان با اشاره به این‌که باشگاه سپاهان برای سال اول حضور در لیگ برتر به اهداف خود رسید، بیان داشت: دوست داشتیم به نتیجه نهایی برسیم اما الان نیز اتفاق بزرگی نیفتاده است؛ برای سال اول عملکرد قابل قبولی را در مسابقات داشتیم و جایگاه باشگاه سپاهان و شهر اصفهان مد نظر گرفته شد و نتایج بدی نگرفتیم.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: از شروع فصل در بین 6 تیم بالای جدول بودیم، لیگ سختی داشتیم و نتایج گواه بر این موضوع است اما توانستیم خودمان را بین تیم‌های بالانشین جدول حفظ کنیم.

محمدی‌راد در مورد شانس حضور سپاهان در آسیا گفت: قهرمان سال 97 تیم شهرداری ورامین، بعد سایپا و در نهایت کاله شانس حضور در آسیا هستند؛ سپاهان در سال 97 در لیگ برتر نبود و هیچ شانسی برای حضور در مسابقات آسیایی ندارد.

سرمربی والیبال سپاهان با اشاره به این‌که در جلسه دیروز به بحث حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی نیز پرداخته شد، عنوان داشت: خروجی منطقی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم باید حق و حقوق‌ها پرداخت شود و رئیس فدراسیون با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، تصمیم خوبی گرفت.

وی در مورد تغییر در مدیریت باشگاه سپاهان نیز گفت: روز شنبه در باشگاه حاضر بودم، مدیران سپاهان حرفه‌ای هستند و اهداف کلانی دارند که با تغییر مدیریت اهداف نادیده گرفته نمی‌شود؛ اهداف پا برجاست، می‌خواهیم قدم‌های خوبی برای سال‌های آینده برداریم.

محمدی‌راد افزود: تغییرات زیادی در باشگاه رخ نداده و هیأت مدیره به اهداف پیش‌بینی شده واقف هستند و بر همین منوال جلو می‌رویم، در جهت قدرتمند شدن تیم والیبال سپاهان قدم برمی‌داریم؛ همان‌طور امسال لیگ سختی داشتیم، سال آینده نیز لیگ خوبی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم با تقویت تیم به اهداف خودمان برسیم.

انتهای پیام/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول