اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توضیحات رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان در مورد بازار شب عید مسکن

رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان گفت: نوسان بازار باعث افزایش معاملات مسکن در اصفهان در آستانه عید نوروز شده است.

توضیحات رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان در مورد بازار شب عید مسکن

رسول جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: معمولاً پایان سال مردم بیشتر به امور شب عید می‌پردازد و خرید و فروش در حوزه مسکن کمتر می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان افزود: اما به دلیل نوسانات بازار که از سال گذشته آغاز شد و پس از یک ثبات چند ماهه، دوباره در هفته‌های اخیر شاهد هیجاناتی در بازار بودیم، بخشی از نقدینگی به سمت مسکن آمده و باعث افزایش معاملات در این حوزه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت‌ها بدون ضابطه افزایش یافته و فکر می‌کنم پس از ثبات اقتصادی به قیمت واقعی برسیم، البته زمان می‌برد تا شرایط ثبات حاکم و قیمت واقعی مشخص شود.

جهانگیری با بیان این که سال گذشته یک افزایش قیمت هیجانی اضافه بر افزایش قیمت منطقی داشتیم، عنوان کرد: مسکن طوری نیست که اجباری بشود آن را تغییر داد، هر مالک طبق قانون می‌تواند با قیمتی که مدنظر دارد ملکش را بفروش، به همین دلیل نمی‌شود به صورت دستوری آن را ارزان کرد و طبق عرضه و تقاضا انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان یادآور شد: با توجه به نیاز مسکن که یک نیاز ثابت و همیشگی در بازار است، جذابیت سرمایه‌گذاری دارد و به همین دلیل همواره یک انتخاب برای کسانی بوده که قصد سرمایه‌گذاری داشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که جوانان بسیاری هر سال متقاضی مسکن هستند، سیاست‌گذاری برود به این سمت که ساخت و سازها با نیاز جامعه متناسب باشد، این مساله خو به خود بازار مسکن را آرام می‌کند.

انتهای پیام/63064/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول