اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

۳۰ حمله هوایی ائتلاف سعودی به نقاط مختلف یمن در 24 ساعت گذشته

ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان سعودی در ادامه تجاوزات خود تنها در یک روز گذشته ۳۰ بار نقاط مختلف یمن را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

۳۰ حمله هوایی ائتلاف سعودی به نقاط مختلف یمن در 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف متجاوز سعودی روز یکشنبه (دیروز) مناطقی از استان‌های مختلف یمن را آماج حملات هوایی، موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

در صعده (در شمال یمن) یک کودک در نتیجه حمله موشکی و توپخانه‌ای سعودی‌ها به روستاها در منطقه مرزی رازح، به شهادت رسید.

طبق گزارش وبگاه «المسیرة»، در الحدیده (غرب یمن) نیز عناصر ائتلاف متجاوز سعودی بیش از ۵۰ گلوله توپ به نقاط مختلف شلیک کرده و با شلیک تیربار خسارت‌های زیادی به منازل و اموال شهروندان در منطقه «کیلومتر ۱۶» وارد کردند.

عناصر ائتلاف سعودی همچنین روستاها و مناطق مختلف در منطقه حیس در استان الحدیده را هدف شلیک گلوله قرار دادند. همچنین شش فروند هواپیمای جاسوسی در آسمان شارعی ۵۰ و کیلومتری ۱۶ به پرواز درآمدند.

عناصر ائتلاف متجاوز سعودی دو فروند موشک کاتیوشا و بیش از ۲۵ گلوله توپ را به منازل، مزارع و مایملک شهروندان در منطقه الجبلیه شلیک کردند. همچنین دو موشک کاتیوشا و تعدادی گلوله توپ به سمت منطقه مسکونی «۷ یولیو» شلیک شد.

در مرکز استان الحدیده در منطقه بیت الفقیه، نیروهای متجاوز سعودی ۱۰ موشک کاتیوشا و گلوله توپ به منطقه الجاح  شلیک کردند.

در نِهم در شمال شرق استان صنعاء نیز هواپیماهای ائتلاف سعودی در هفت نوبت منطقه الخانق و شرکت اکتشاف طلا را بمباران کردند.

هواپیماهای جنگی سعودی ۱۲ بار نیز به استان الجوف، شش بار به استان مأرب و یک بار به منطقه الظاهر در استان صعده حمله کردند.  

جنگنده‌های ائتلاف سعودی نیمه شب نیز در چهار نوبت استان الجوف و یک نوبت منطقه الظاهر در صعده را بمباران کردند.

روز گذشته نیز منابع یمنی گزارش کردند که روز شنبه، ائتلاف سعودی طی بیست و چهار ساعت، بیست و هفت حمله هوایی در چهار استان یمن انجام داده بود. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول