اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت نخستین بیمار مثبت آزمایشگاهی کرونایی در زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ثبت نخستین بیمار مثبت آزمایشگاهی کرونایی در زنجان خبر داد و گفت: این ثبت به معنای آمار بالای بیماری نیست.

ثبت نخستین بیمار مثبت آزمایشگاهی کرونایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در حالی که نزدیک به دو هفته از شیوع بیماری کرونا در کشور می‌گذرد تا کنون هیچ مورد مثبت آزمایشگاهی در زنجان ثبت نشده بود و نخستین مورد آن توسط رئیس دانشگاه امروز اعلام شد.

پرویز قزلباش در همین رابطه با تقدیر از مردم برای همکاری در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در عین حال لازم است مردم حساسیت بیشتری نسبت به این امور از جمله رعایت بهداشت عمومی و تنظیم روابط اجتماعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس و دیگر مراکز آموزشی در راستای کمک به کاهش تمرکز جمعیتی بوده است، افزود: هر چند ایام نزدیک به عید است ولی باید متوجه بود که مسئله فراگیری این بیماری بسیار جدی بوده و کنترل امور نیازمند توجه همگانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تا به امروز هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان نبوده است که دلیل آن خوب عمل کردن شبکه بهداشت و همچنین همراهی مردم بوده است، ادامه داد: امروز نخستین بیمار مثبت آزمایشگاهی در زنجان ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه مثبت بودن نمونه آزمایشگاهی به معنای بزرگ بودن مشکل در بخش بستری بیماران نیست، ادامه داد: انتظار جدی از شهروندان برای رعایت مسائل بهداشت فردی و عمومی و تنظیم روابط اجتماعی وجود دارد.

قزلباش افزود: کنترل امور نیازمند همراهی فزاینده بین کادر بهداشت و درمان و مردم است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول