اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف احتکار دستکش و گرانفروشی ماسک در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف احتکار دستکش و گرانفروشی ماسک در زنجان خبر داد و گفت: با محتکران و متخلفان این حوزه به شدت برخورد می‌شود.

کشف احتکار دستکش و گرانفروشی ماسک در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه گشت‌های مشترک بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی از یک هفته گذشته در استان آغاز شده است، اظهار کرد: در همین راستا گشت‌های نظارتی بر نحوه فروش و عرضه کالاهای بهداشتی مورد نیاز در خصوص شیوع ویروس کرونا نظارت دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه گشت نظارتی مربوط به جلوگیری از تخلفات مربوط به کرونا با حضور سازمان صمت و علوم پزشکی انجام می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا روزانه حدود 10 تا 15 مورد بازرسی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌های نظارتی ویژه کرونا به صورت دو شیفتی صبح و عصر انجام می‌شود، تصریح کرد: در این راستا احتکار دستکش از یک مرکز عرضه کننده به تعداد 180 کارتن کشف و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در بین مردم و مراکز بهداشتی قرار گرفت.

ممیزی همچنین از کشف گرانفروشی ماسک در یک مرکز عرضه کننده لوازم بهداشتی خبر داد و افزود: پرونده مربوط به تخلف این واحد نیز تشکیل شده و در دست بررسی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به بازرسی از همه داروخانه‌ها به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی بیان کرد: اجازه سوء‌استفاده از بازار به خاطر کرونا را نخواهیم داد.

وی با درخواست از مردم برای گزارش تخلفات احتمالی در این حوزه بیان کرد: گزارشات مردمی در این باره بسیار موثر بوده است، از همین رو از شهروندان می‌خواهیم تخلفات را در این باره به شماره 124 گزارش کنند.

گفتنی است، با دریافت گزارش‌های مکرر مردمی در خصوص احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه ماسک، اقلام بهداشتی و ژل‌های ضدعفونی توسط برخی داروخانه‌ها، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و واحدهای صنفی ذی ربط پس از انتشار خبر ویروس کرونا، تیم‌های گشت ‌مشترک بازرسان سامان صمت و تعزیرات حکومتی استان با دستگاه‌های ناظر به طور مستمر برگزار و در حال رصد و بازرسی بازار هستند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول