اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دلیل افت فشار آب در خمیر و غرب بندرعباس اعلام شد

شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان در اطلاعیه‌ای، مشاهده لکه نفتی را عامل مختل‌شدن عملکرد آبشیرین‌کن و کندی روند تولید آب و به تبع آن افت فشار آب در غرب بندرعباس و بندرخمیر عنوان کرد.

دلیل افت فشار آب در خمیر و غرب بندرعباس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به پیدایش لکه نفتی در محل برداشت آب خام آب شیرین کن بندرعباس، آب شرب شهروندان شهرستان خمیر و بخشی از غرب بندرعباس از امروز دوشنبه مورخ ۱۲ اسفند ۹۸ با افت فشار مواجه خواهد بود.

ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم، به اطلاع می رساند: با توجه به پیدایش لکه نفتی در محل برداشت آب خام آب شیرین‌کن بندرعباس، آب شرب شهروندان شهرستان خمیر و بخشی از غرب بندرعباس از امروز دوشنبه مورخ ۱۲ اسفند ۹۸ با افت فشار مواجه خواهد بود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده: همچنین تا زمان رفع این مشکل طی روزهای آتی، آب مناطق مذکور از محل منابع آبی شهرستان بندرعباس تامین می شود. لذا از شهروندان محترم تقاضا می‌شود ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی و مدیریت مصرف آب، از مصارف غیر ضروری مانند شست‌وشوی فرش، پتو، حیاط... خودداری کنند تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشده و این مقطع حساس را بدون کم‌آبی و قطع آب سپری کنیم.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول