اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بازیگر «از سرنوشت»: می‌گویند شبیه سهراب نیستم/ درباره کودکان پرورشگاهی مطالعه کردم

بازیگر نقش «سهراب» در سریال «از سرنوشت» گفت: درست است شخصیت من با سهراب تفاوت های بسیاری دارد، اما در برخی موارد شبیه به هم هستیم و درون گرایی و متانت سهراب را بسیار دوست داشتم.

بازیگر «از سرنوشت»: می‌گویند شبیه سهراب نیستم/ درباره کودکان پرورشگاهی مطالعه کردم

«کیسان دیباج» بازیگر نقش «سهراب» در سریال «از سرنوشت» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره اینکه آیا بعد از بازی در این سریال پیشنهاد جدیدی داشتید؟ گفت: چند پیشنهاد در سینما و تلویزیون داشتم که در حال بررسی آنها هستم‌‌.

وی درباره اینکه حضور در مدیوم ها برایم اولویتی ندارند، نیز بیان داشت: بیشترین موضوعی که برایم اهمیت دارد فیلم نامه است و فرقی ندارد در سینما باشد یا تلویزیون و تئاتر.

این بازیگر همچنین در پاسخ به این سوال که اگر نقشی شبیه به سهراب به شما پیشنهاد شود، می پذیرید؟ افزود: در انتخاب های بعدی سعی می کنم طوری تصمیم بگیرم که نقشی که می خواهم بازی کنم شبیه نقش سهراب نباشد و این طور نباشد که یک نقش را چند بار تکرار کنم، اما اگر این شخصیت را بخواهم باز هم تکرار کنم می توانم تفاوت هایی را در شخصیت ها ایجاد کنم تا شبیه به نقش قبلی نشود.

وی با اشاره به رزومه کاری خود نیز گفت: من دانشجوی رشته بازیگری هستم و در دانشگاه بازیگری خواندم و در تئاتر نیز با محمد یعقوبی و برخی دیگر از کارگردان ها همکاری کردم. اما اولین کار تصویری ام سریال «از سرنوشت» است.

دیباج درباره نحوه انتخاب شدن خود برای نقش سهراب نیز گفت: در پروسه پیش‌تولید این سریال که بسیار هم طولانی بود تصمیم بر این گرفتند که از بازیگران شناخته نشده برای ایفای نقش های اصلی سریال استفاده کنند. من هم به تست دادم و قبول شدم.

این بازیگر درباره تفاوت شخصیتی خودش و نقش سهراب نیز گفت: به طور قطع اغلب نقش ها با شخصیت بازیگرها متفاوت است و هنر یک بازیگر این است که بتواند این تفاوت را بین دو شخصیت ایجاد کند.

وی درباره تجربه همکاری با دو کارگردان در این سریال نیز بیان داشت: چالش جذابی بود چون که انگار در قالب یک پروژه دو کار متفاوت انجام دادیم. به این دلیل که هرکدام از کارگردان ها سلیقه و نوع نگاه خود را دارند که اتفاقا تجربه همه ما را بالا برد.

این بازیگر درباره اینکه آیا بچه های پرورشگاهی را از نزدیک دیده بودید؟ گفت: زمانی که همه بازیگران جوان سریال به کار اضافه شدن به سرعت تولید آغاز شد و ما زمان زیادی برای تحقیق و مطالعه درباره کودکان پرورشگاهی نداشتیم اما اتفاق خوبی که در این بین افتاد این بود که تیم نویسنده های این سریال با تحقیق و آگاهی کامل درباره این بچه ها مشغول نگارش شدند و فیلمنامه کامل در اختیار ما قرار گرفتن ادامه نیز برای اینکه نقش ها بهتر درآید با کارگردان و نویسنده ها مشورت می کردیم فیلم‌هایی دیدیم و تحقیق هایی کردیم که خیلی کمک مان کرد و سعی کردیم از این طریق خود را به فضای این بچه ها که در پرورشگاه زندگی می کرد نزدیک کنیم.

وی درباره علاقه شخصی خود به شخصیت سهراب نیز گفت: درست است که شخصیت من با سهراب تفاوت های بسیاری دارد اما در برخی موارد شبیه به هم هستیم و به همین خاطر درون گرایی و متانت سهراب را بسیار دوست داشتم. شاید یکی از دلیل علاقمندی های من و دارا به شخصیت‌هایی که بازی کردیم این است که مدت زمان طولانی با این نقش ها درگیر بودیم.

به گزارش فارس، سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و محمدرضا خردمندان هر شب از شبکه دو پخش شد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول