اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

عارف: مرحوم میرمحمدی انصاف و حق گویی را در عرصه سیاست نشان داد

رئیس فراکسیون امید مجلس طی پیامی درگذشت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

عارف: مرحوم میرمحمدی  انصاف و حق گویی را در عرصه سیاست  نشان داد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سیدمحمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل حزب تمدن اسلامی صبح امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران دار فانی را وداع گفت.

تاکنون حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی از شخصیت‌های سیاسی و کشوری طی پیام‌هایی درگذشت وی را تسلیت گفته‌اند.

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس و رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان هم طی پیامی درگذشت این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفته است.

در بخشی از پیام تسلیت محمدرضا عارف آمده است: آقای میرمحمدی انسان بزرگوار و والامنشی که با اندیشه بلند و ایمان استوار و تجربه گران‌سنگ در عرصه سیاست یکی از یاران فعال و باوفای نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت‌های خطیر در دوره‌های مختلف بود.ایشان  صدق گفتار و انصاف و حق گویی را در طول عمر شریف خود به معنای واقعی کلمه در عرصه سیاست  نشان داد.

به گزارش فارس، سید محمد میرمحمدی از اعضای حقیقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که دو سال قبل یعنی سال ۹۶ مجدداً با حکم مقام معظم رهبری به عنوان عضو مجمع تشخیص ابقا شد.

میرمحمّدی در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت دفتر ایشان را به‌عهده داشت. سمتی که در دولت نخست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز ادامه داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول