اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حزب مردم‌سالاری: مرحوم میرمحمدی از طرفداران واقعی تحزب در کشور بود

حزب مردم سالاری در پی درگذشت دبیرکل حزب تمدن اسلامی پیام تسلیتی صادر و به نقش میرمحمدی در شکل‌گیری تحزب در کشور اشاره کرده است.

حزب مردم‌سالاری: مرحوم میرمحمدی از طرفداران واقعی تحزب در کشور بود

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سیدمحمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل حزب تمدن اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت.

تاکنون شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس درگذشت این عضو مجمع تشخیص را تسلیت گفته‌اند.

روح‌الامینی رئیس خانه احزاب ایران نیز پیام تسلیتی درخصوص درگذشت میرمحمدی صادر و در آن پیام تسلیت به نقش وی در راه‌اندازی دور جدید خانه احزاب اشاره شده بود.

حزب مردم سالاری که دبیرکلی آن را مصطفی کواکبیان نماینده فعلی مردم تهران در مجلس بر عهده دارد نیز در پی درگذشت مرحوم میرمحمدی پیام تسلیتی صادر و در آن تاکید کرده است: ایشان به عنوان دبیرکل حزب تمدن (یکی از احزاب مستقل و معتدل) عضو شورای مرکزی خانه احزاب و از جمله یاران شهید دکتر بهشتی در حزب جمهوری اسلامی بود که همواره دغدغه نظام حزبی داشت و بدون شک از طرفداران واقعی تحزب در کشور محسوب می‌شد.

به گزارش فارس، سید محمد میرمحمدی از اعضای حقیقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که دو سال قبل یعنی سال ۹۶ مجدداً با حکم مقام معظم رهبری به عنوان عضو مجمع تشخیص ابقا شد.

میرمحمّدی در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت دفتر ایشان را به‌عهده داشت. سمتی که در دولت نخست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز ادامه داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول