اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سومین محموله کمک‌های چین برای مقابله با کرونا امشب از شانگهای عازم ایران می‌شود

سومین محموله کمک‌های چین شامل کیت‌های تشخیص، لباس‌های محافظتی یکسره برای استفاده در بیمارستان‌ها، دستگاه اکسیژن سنج و سایر تجهیزات پزشکی امشب با پرواز باری ماهان از طریق شانگهای به ایران ارسال می‌َشود.

سومین محموله کمک‌های چین برای مقابله با کرونا امشب از شانگهای عازم ایران می‌شود

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن اعلام کرد که سومین محموله کمک‌های دولت و مردم چین امشب از شانگهای عازم ایران می‌شود.

سفارت ایران در پکن در این خصوص اعلام کرد: در ادامه کمک های دولت و مردم چین امشب سومین محموله شامل کیت‌های تشخیص، لباس‌های محافظتی یکسره برای استفاده در بیمارستان‌ها، دستگاه اکسیژن سنج و سایر تجهیزات پزشکی با پرواز باری ماهان از طریق شانگهای عازم کشورمان خواهد شد. برای غلبه بر کرونا با تمام توان در صحنه هستیم.

 

 

پیش از این نیز دو محموله از چین وارد ایران شده بود.اولین محموله نیز شامل ۲۰ هزار کیت تشخیص کرونا بود که روز جمعه با پرواز باری ماهان وارد ایران شد. دومین محموله کمک‌های چین شامل بیش از ۵۰ هزار کیت پیشرفته تشخیص سریع کرونا و دستگاه‌های اکسیژن ساز است که روز شنبه با پرواز باری ماهان از گوانگجو وارد تهران  شد. همراه با محموله دوم نیز پنج نفر از کارشناسان صلیب سرخ چین نیز به منظور همکاری و انتقال تجربیات موفق در مبارزه با کرونا به تهران آمدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول