اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پینه بر تن کمربندی بی‌جان شهر/ کمربندی نسیم شمال لکه‌گیری شد

در حالی که قرار بود اردیبهشت امسال کمربندی نسیم شمال شهر بازسازی شود، بعد از گذشت نزدیک به 10 ماه شهرداری لکه‌گیری و آسفالت را درمان وضعیت اسفناک آن دانسته است، در حالی که این لکه گیری هیچ سودی به حال کمربندی بی‌جان شهر ندارد.

پینه بر تن کمربندی بی‌جان شهر/ کمربندی نسیم شمال لکه‌گیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در رابطه با وضعیت فاجعه بار کمربندی نسیم شمال قزوین بارها و بارها در خبرگزاری فارس سخن گفته شده است اما تنها چیزی که نتیجه این سخن‌ها بوده وعده‌هایی است که هیچ‌گاه عملیاتی نشد.

ابتدای سال جاری و پس از کش و قوس مفصل میان شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، قرار شد کمربندی نسیم شمال قزوین با مشارکت این دو مجموعه از اردبهشت ماه مورد بازسازی قرار بگیرد. بازسازی که حداقل به چهار ماه زمان و زیرسازی و بتن ریزی کف جاده و تغییرات بنیادین در ساختار جاده نیاز دارد.

برای ساخت این خیابان 11 کیلومتری مهم که می‌توان آن را شاهراه و همچنین آبروی قزوین نام برد اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان برآورد شد و قرار شد 70 درصد آن از سوی شهرداری و 30 درصد نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی تأمین شود. بودجۀ برآورد شده‌ای که به نظر می‌رسد با طولانی شدن زمان و محقق نشدن وعده‌ها افزایش پیدا کند.

اما حال و پس از گذشت گزارش چندین باره خبرگزاری فارس در رابطه با وضعیت بد این مسیر و در آستانۀ سال نو، شهرداری قزوین لکه‌گیری را بهترین راه رسیدگی به این محور دانسته است.

این در حالی‌است در طی دو روز گذشته بیش از 720 تن آسفالت تنها برای لکه‌گیری یک محور 11 کیلومتری صرف شده است. لکه‌های تازه آسفالت بعید است در برابر عبور و مرور خودروهای ترانزیتی سنگین در این محور و شدت ترافیک آن به ویژه در پیک ایام منتهی به نوروز دوام چندانی داشته باشند.

گفتنی است شهرداری این بار نیز اعلام کرده عملیات تکمیلی مرمت محور نسیم شمال از ابتدای سال آینده در برنامه شهرداری قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول