اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بهبودیافتگان از بیماری کرونا در ایران سه تا چهار برابر است/ مردم نباید به اخبار رسانه‌های معاند اعتنا کنند

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم گفت: تعداد بهبودیافتگان از بیماری کرونا در ایران سه تا چهار برابر مبتلایانی است که وضعیت آنها رو به وخامت می‎گذارد و مردم نباید به اخبار هول برانگیز رسانه‌های معاند اعتنا کنند.

بهبودیافتگان از بیماری کرونا در ایران سه تا چهار برابر است/ مردم نباید به اخبار رسانه‌های معاند اعتنا کنند

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: برای اطلاع از وضعیت واقعی مربوط به کرونا مردم فقط باید به اخبار رسمی که از سوی وزارت بهداشت و صدا و سیمای ملی ایران اعلام می‌شود، اعتماد داشته باشند و از انتشار اطلاعات ناموثق که جامعه را ملتهب و مردم را ناامید می‌کند، خودداری کنند.

ماجرای  فایل صوتی منتسب به حریرچی

وی در ادامه به ماجرای  فایل صوتی منتسب به حریرچی، معاون وزیر بهداشت نیز اشاره و اضافه کرد: بنده آن فایل صوتی را گوش کردم که ادبیات بسیار نامناسبی داشت و بعضا از الفاظ ناشایستی نیز استفاده شده بود که هیچ سنخیتی با شخصیت مودب و متواضع دکتر حریرچی نداشت.

معاون رئیس جمهور دولت دهم تصریح کرد: دکتر حریرچی را به خوبی می‎شناسم؛ ایشان اهل تبریز بوده و لهجه آذری نیز دارند که همین امر ساختگی بودن آن فایل را که هیچ تناسبی با ادبیات و لهجه ایشان نداشت، به تنهایی اثبات می‎کرد.

میرتاج‌الدینی افزود: در نهایت پلیس فتا عاملان انتشار این فایل را دستگیر کرد و معلوم شد این اتفاق یک برنامه هدفمند از سوی دشمنان نظام برای ملتهب کردن جامعه بوده است.

65 کشور درگیر ویروس کرونا هستند

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: امروز 65 کشور درگیر ویروس کرونا هستند و در این شرایط توجه به اخبار ناموثق فضای مجازی بی در و پیکر که هر کس هر چه دلش خواست منتشر می‎کند، جز ایجاد فضای دلهره و اضطراب سودی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه‎ها در این اوضاع و احوال این است که ضمن انتشار اخبار موثق همراهی مردم را با دولت و وزارت بهداشت جهت مواجهه مناسب با این بحران جلب کنند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان از بیماری کرونا در ایران سه تا چهار برابر مبتلایانی است که وضعیت آنها رو به وخامت می‎گذارد، اضافه کرد: ما قطعا کرونا را شکست خواهیم داد که دیری نخواهد پایید.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول