اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

روش های غیرحضوری برای شرکت در جشن نیکوکاری/ عید را به خانه نیازمندان ببریم

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح روش‌های غیرحضوری برای شرکت در جشن نیکوکاری پرداخت.

روش های غیرحضوری برای شرکت در جشن نیکوکاری/ عید را به خانه نیازمندان ببریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفندماه با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در جهت کمک به کاهش مشکلات مالی نیازمندان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها بدلیل مقابله با بیماری کرونا و عدم امکان ایجاد پایگاه‌های نیکوکاری در سطح شهر، روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم نیک اندیش استان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح روش‌های الکترونیکی شرکت در جشن نیکوکاری پرداخت و افزود: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره‌گیری کد #1*۸۸۷۷* با وارد کردن کد شهرستان کمک های مالی خود برای تامین نیاز مالی نیازمندان در شب عید را پرداخت کنند.

فاتح ادامه داد: علاوه بر روش ذکر شده، اپلیکیشن سنا و یا مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir از دیگر روش های غیرحضوری برای شرکت در جشن نیکوکاری است.

وی بیان داشت: همچنین ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان هستند.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول