اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نانوایی که نان تحویل مشتری می‌دهد نباید به پول دست بزند

رئیس اتحادیه نانوایان البرز با بیان اینکه در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس، رد و بدل کردن پول نقد میان مردم و نانوایان به یک معضل تبدیل شده است، گفت: طی دستورالعملی اعلام شد نانوایی که نان تحویل مشتری می‌دهد نباید به پول دست بزند.

نانوایی که نان تحویل مشتری می‌دهد نباید به پول دست بزند

حجت‌الله نصیری، رئیس اتحادیه نانوایان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: دستورالعمل‌های رعایت بهداشت به همه نانوایی‌ها ارسال شده است و همه نانوایان مکلف به رعایت این دستورات هستند.

رئیس اتحادیه نانوایان البرز با بیان اینکه 5 اکیپ گشت بازرسی از نانوایی‌ها فعال است، افزود: این اکیپ‌ها موظف هستند علاوه بر توصیه‌های بهداشتی شرایط نانوایی را بسنجند.

وی با بیان اینکه مقابله با شیوع کرونا باید در دستور کار همه ما قرار گیرد، اضافه کرد: به نانوایی‌ها تأکید کردیم که اگر کوچک‌ترین اتفاقی بیفتد باید خودشان پاسخگو باشند.

نصیری تأکید کرد: کسی که نان تحویل مشتری می‌دهد نباید به پول دست بزند، در این شرایط اغلب نانوایی‌ها کسی را دارند که مسؤولیت دریافت پول را به عهده دارد.

وی ادامه داد: ممکن است آلودگی توسط مردم منتقل شود از این جهت درخواست می‌شود اغلب مردم از کارتخوان برای پرداخت قیمت نان استفاده کنند، همچنین به شهروندان پیشنهاد می‌شود برای حفاظت از نان در مقابل آلودگی‌ها پارچه تمیز با خود داشته باشند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان البرز در رابطه با ضدعفونی کردن لوازم کار نانوایان، گفت: در این رابطه با مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده مواجه شده‌ایم و امیدواریم مسؤولان مربوطه در این زمینه مساعدت بفرمایند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول