اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

باید با محتکران ماسک و اقلام بهداشتی با شدیدترین شکل ممکن برخورد شود

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: احتکار کنندگان ماسک و اقلام بهداشتی و پزشکی مستقیما جان انسان‌ها را نشانه رفته‌اند و باید با آنها با شدیدترین شکل ممکن در دادگاه‌های علنی برخورد شود.

باید با محتکران ماسک و اقلام بهداشتی با شدیدترین شکل ممکن برخورد شود

علی دهقان دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و سودجویی و سواستفاده برخی از این شرایط گفت: با وجود اینکه همواره سودجویانی در کمین نشسته‌اند تا در تنگناها با کاهش عرضه و احتکار کالاها، عرصه را بر مردم تنگ کنند اما شرایط فعلی و وضعیت کنونی یک حالت فوق العاده است چرا که احتکار ماسک و اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده مستقیما سلامت جامعه را تهدید کرده و جان انسان‌ها را نشانه می‌رود.

وی ادامه داد: جنبش دانشجویی تاب آن را ندارد که گوشه‌ای بنشیند و نسبت به ناپدید شدن چند ده میلیون ماسک بی تفاوت باشد.

دهقان تصریح کرد: باید عاملان فروش قطره چکانی و گران فروشی چند برابری این کالاهای حیاتی شناسایی شوند، باید این حلقوم‌های کثیف که مالامال از دست رنجه‌های ملت شده است، دربرابر تیغ قانون قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: نامه وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رییس جمهور و وزیر صمت حامل نکات مهمی است. از نهاد قضایی خواستاریم که در عین رعایت شفافیت و معرفی این جانیان به اذهان عمومی و مشخص نمودن کانال‌های ارتباطی و خط و ربطشان، بدون هیچ گونه مماشت، با کسانی که نان خود را در خون مردم زده اند به شدید ترین شکل ممکن و در دادگاه‌های علنی برخورد کند.

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: قاطعانه اعلام می‌کنیم که مجموعه دفتر تحکیم وحدت به طور جد این مسئله را از تمام نهاد های ذی ربط، مطالبه خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول