اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

202 پروژه وزارت نیرو در قالب طرح پویش به بهره‌برداری رسید

وزیر نیرو با بیان اینکه پروژه‌های به ثمر رسیده طرح پویش، 202 پروژه است، گفت: سرمایه‌گذاری‌های این پروژه‌ها به 206 هزار و 374 میلیارد تومان می‌رسد.

202 پروژه وزارت نیرو در قالب طرح پویش به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا اردکانیان ظهر امروز در آیین افتتاح ارتقای مدول اول و کلنگ‌زنی مدول دوم تصفیه‌خانه آب زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: 41 پروژه بالغ بر 3 هزار و 7 میلیارد تومان در حوزه آب به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه با پروژه‌های افتتاحی امروز جمع پروژه‌های به ثمر رسیده، طرح پویش 202 پروژه است، گفت: سرمایه‌گذاری‌های این پروژه‌ها به 206 هزار و 374 میلیارد تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه آن تعداد از پروژه‌ها که باقی می‌ماند تا پایان سال به طرق مختلف شاهد عملیات بهره‌برداری آن باشیم و گزارش آن به مردم ارائه می‌شود 25 پروژه است، عنوان کرد: این پروژه با سرمایه 7 هزار میلیارد تومانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

اردکانیان با قدردانی از زحمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: امروز مراسم بهره‌برداری رسمی مدول ارتقا یافته فاضلاب شهر زنجان که 220 هزار نفر را پوشش می‌دهد برگزار و عملیات اجرایی مدول دوم که تا پایان سال 1400 این جمعیت را به 410 هزار نفر می‌رساند، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول