اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تظاهرات در حمایت از فلسطینیان در آمریکا

صدها تن از حامیان حقوق فلسطینیان و اعضای گروه یهودیان ضدصهیونیست با تجمع در مقابل محل برگزاری کنفرانس «آیپک» در پایتخت آمریکا، خواستار آزادی فلسطینیان شدند.

تظاهرات در حمایت از فلسطینیان در آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر از معترضان حامی حقوق فلسطینیان روز یکشنبه هفته جاری، قبل از راهپیمایی به سمت محل برگزاری کنفرانس «کمیته امور عمومی آمریکا-اسرائیل» (آیپک) در مرکز «واشنگتن دی سی» در حمایت از آزادی فلسطینیان تظاهرات برپا کردند.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی «گلوبال هرالد»، اعضای گروه یهودیان ضدصهیونیست ارتودوکس «ناتوری کارتا» نیز در جمع معترضانی بودند که در حمایت از فلسطینیان در مقابل محل برگزاری کنفرانس «آیپک» تظاهرات برپا کردند و خواستار «آزادی فلسطین!» شدند.

«یسرائیل دیوید ویس» خاخام یهودی ضدصهیونیسم و سخنگوی ناتوری کارتا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «در حقیقت، صهیونیستم و دولت اسرائیل به طور مسخره‌ای باعث مرگ یهودیان می‌شوند و همزمان موجب تحریک احساسات ضدیهودیان می‌شود. چه مسخره است که بخاطر اشغالگری آنها که کار یهود نیس، یهودیان به قتل می‌رسند و کشته می‌شوند».

کنفرانس سالانه آیپک از روز یکشنبه هفته جاری آغاز به کار کرد و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنرانی در این کنفرانس، ضمن تعریف و تمجید از مواضع دولت «دونالد ترامپ» در مسائل مختلف به ویژه طرح موسوم به «معامله قرن» پرداخت و این طرح ضد فلسطینی را برای صهیونیست‌ها «فرصت قرن» خواند.

کنفرانس سال جاری آیپک در حالی برگزار شده است که اوایل ماه گذشته، رئیس جمهور آمریکا ابا حضور، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بدون حضور فلسطینیان از طرح باصطلاح صلح فلسطینیان و صهیونیست‌ها موسوم به معامله قرن رونمایی کرد. او پیشتر شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیمم صهیونیستی به رسمیت شناخت و سفارت آمریکا از تل‌آویو را به این شهر فلسطینی منتقل کرد.

ترامپ اعلام کرد که شهر فلسطینی قدس پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند. او گفت که وقت آن رسیده است که کشورهای اسلامی رژیم اسرائیل را که در سال ۱۹۴۸ تشکیل شد، به رسمیت بشناسند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول