اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مراجعه بیش از دو هزار نفر جهت معاینات نزاع به پزشکی قانونی ایلام

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: از ابتدای سال98 تا پایان آذرماه بیش از هزار نفر جهت معاینات درگیری جسمانی به پزشکی قانونی ایلام مراجعه کرده‌اند.

مراجعه بیش از دو هزار نفر جهت معاینات نزاع به پزشکی قانونی ایلام

مهدی علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: آمار متوفیات و مصدومین ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان ایلام در نه ماهه اول سال جاری ۲۰۲ نفر می‌باشند که از این تعداد ۱۴۸ نفر مرد است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۲۴ نفر بر اثر غرق شدگی و ۱۰ نفر نیز  آمار ناشی از سوختگی در ایلام است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان بیان داشت: در نه ماهه سال جاری ۵ نفر فوتی بر اثر حوادث ناشی از گازگرفتگی و ۴ نفر برق‌گرفتگی در سطح استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه دو هزار و ۲۳۸ نفر جهت معاینات نزاع(جسمانی) به پزشکی قانونی استان مراجعه نموده که از این تعداد یک هزار و ۶۰۲ نفر مرد و ۶۳۶ نفر خانم هستند.

مهاجر در ادامه از جذب اعتبارات ده میلیارد ریالی جهت راه اندازی سم شناسی قانونی در استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده می‌توانیم با خرید دستگاه HPLC آزمایشگاه سم شناسی قانونی راه اندازی کنیم و این مشکل پزشکی قانونی استان مرتفع می‌شود. 

 

انتها‌ی پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول