اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

66 نفر آمار کلی مبتلایان به کرونا در استان اصفهان/ میانگین سنی مبتلایان 53 سال

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در خصوص آمار 13 اسفند در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، تعداد موارد مثبت به 66 نفر افزایش که نسبت به 44 مورد روز گذشته 22 مورد جدید ثبت شد.

66 نفر آمار کلی مبتلایان به کرونا در استان اصفهان/ میانگین سنی مبتلایان 53 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرش نجیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تعداد مبتلایان به کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در خصوص آمار 13 اسفند در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، تعداد موارد مثبت به 66 نفر افزایش که نسبت به 44 مورد روز گذشته 22 مورد جدید ثبت شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: این 66 مورد در 14 شهرستان ما ثبت شده است که به تفکیک مورد در شهر اصفهان 32 مورد، در اردستان 3 مورد، خمینی‌شهر یک مورد، خوانسار 2 مورد، سمیرم یک مورد، شاهین‌شهر یک مورد، شهرضا 2 مورد، فلاورجان 2 مورد، گلپایگان یک مورد، لنجان 2 مورد، مبارکه یک مورد، نائین 5 مورد، نجف‌آباد 7 مورد و در نطنز 6 مورد به ثبت رسیده است.

وی افزود: کل نمونه‌های گرفته شده از موارد مشکوک در استان 418 مورد بوده که از این تعداد 66 نفر از آن‌ها به این ویروس مبتلا شده بودند؛ در موارد مثبت 29 زن و 37 مرد داریم و میانگین سنی مبتلایان به این بیماری 53.8 سال است.

نجیمی درباره تعداد فوتی‌های این بیماری نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد فوتی‌های این بیماری در استان تغییری نکرده است و همان 2 نفر باقی مانده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول