اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ابتلای دو بیمار در اسدآباد به کرونا

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از مثبت بودن تست دو بیمار در اسدآباد به کرونا خبر داد.

ابتلای دو بیمار در اسدآباد به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، بهنام‌رضا مخصوصی از مثبت شدن تست دو بیمار در اسدآباد به کرونا خبر داد و اظهار کرد: همانگونه که‌ پیش‌بینی می‌شد و برآوردهای علمی نشان می‌داد که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد دور از انتظار نیست.

وی گفت: پس از ارسال نمونه‌های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش‌های مربوطه و اعلام موارد منفی، توسط آزمایشگاه تخصصی، امروز دو ‌مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در اسدآباد مثبت اعلام شد.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: بیمارانی که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بودند، پس از اقدامات درمانی و مراقبت‌های پرستاری، خوشبختانه با حال عمومی خوب در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده‌اند و همچنان توسط همکاران حوزه بهداشت دانشکده در حال پیگیری مستمر هستند.

وی خاطرنشان کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد وظیفه خود می‌داند در اولین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم در میان بگذارد و انتظار دارد  مردم خادمان حوزه سلامت را مورد اعتماد و وثوق خود بدانند و به شایعات و سخنان غیر مستند که موجب تشویش و‌ اضطراب عمومی می‌شود، توجهی نکنند. 

رضامخصوصی خاطرنشان کرد: انتظار ما رعایت نکات بهداشتی و مراقبت سلامت از سوی مردم، در عین آرامش و آگاهی است و برای کنترل و توقف این ویروس، نیز در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول