اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انجام عملیات سم‌پاشی و ضدعفونی کاشمر توسط ۴۰ جوان

سرپرست تیم پاکبانان کرونا در کاشمر گفت: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به همت ۴۰ جوان کاشمری با کمک‌ شهرداری کاشمر معابر عمومی، خیابان‌ها، پارک‌ها، مساجد و مکان‌های پرتردد ضدعفونی شدند.

انجام عملیات سم‌پاشی و ضدعفونی کاشمر توسط ۴۰ جوان

سعید دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به همت ۴۰ جوان کاشمری با کمک‌ شهرداری کاشمر معابر عمومی، خیابان‌ها، پارک‌ها، مساجد و مکان‌های پرتردد ضدعفونی شدند.

سرپرست تیم پاکبانان کرونا در کاشمر بیان کرد: این اقدام جوانان کاشمر با خرسندی کشاورزان روبه‌رو شد به طوری‌که ۴ دستگاه تراکتور و لوازم سم‌پاشی بربای انجام این کار در اختیار این جوانان قرار دادند تا بتوانند بهتر ضدعفونی خیابان‌ها را انجام دهند، بنابراین، پاکبانان کرونا، طی اقدامی خودجوش به ضدعفونی سطح شهر کاشمر پرداختند.

وی تاکید کرد: این جوانان با تجهیزات حداقلی دستگاه سم‌پاش اقدام به ضدعفونی در معابر عمومی، پارک،ها، عابر بانک‌ها، بلوار سید مرتضی، امام‌زاده‌ها و پمپ گازها کردند.

دیده‌بان بیان کرد: این اقدام به مدت سه روز و سه شب به مه‌پاشی (ضد عفونی) کاشمر کمک می‌کند.

سرپرست تیم پاکبانان کرونا در کاشمر ادامه داد: پویش مردمی مدافعان شهر با همکاری شهرداری کاشمر صورت می‌گیرد و لباس مخصوص تحویل داده می‌شود، همچنین، پاکبانان در دو شیفت با دستگاه‌های سم‌پاشی شخصی با کمک شهرداری این کار را انجام می‌دهند.

وی هدف از این کار را اهمیت موضوع کرونا ویروس و عدم حضور در اجتماعات غیرضروری عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح سبب کاهش تردد قابل توجهی از همشهریان شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول