اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرونا را با دستان خود به منزل نبریم/ به صورت مجازی از بیماران عیادت کنیم

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مردم از طریق تماس تلفنی و تماس تصویری با بیماران کرونایی در ارتباط باشند.

کرونا را با دستان خود به منزل نبریم/ به صورت مجازی از بیماران عیادت کنیم

حسین بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با یادآوری رعایت نکات بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع عفونت‌های حاد تنفسی همچون کرونا ویروس، اظهار داشت: مهمترین موضوع در رابطه با این ویروس، بحث همه‌گیری آن است.

وی از مردم خواست از مراجعه غیرضروری به بیمارستان‌ها خودداری کنند و افزود: 80 درصد از بیماران حاد تنفسی با استراحت در منزل و مصرف مایعات، به‌خوبی بهبود پیدا می‌کنند.

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا را از فرد بیمار بستری در بیمارستان به همراهان و ملاقات کنندگان عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون که عیادت حضوری از این بیماران بنابر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی ممنوع شده، بهتر است از طریق تماس تلفنی و تماس تصویری با این دسته از بیماران در ارتباط باشیم.

وی به ماندگاری ویروس کرونا بر روی سطوح اشاره و بیان کرد: اطراف فرد بیمار نه تنها در مورد ویروس کرونا به صورت کلی، آلودگی‌هایی وجود دارد که فرد ملاقات کننده در معرض تماس با آن‌ها قرار می‌گیرد، بهتر است این فرهنگ عیادت از بیمار در بیمارستان برای حفظ سلامتی خود و جامعه قدری تغییر دهیم.

بیگلری در پایان با تاکید بر رعایت موازین بهداشتی، متذکر شد: بیائید با دستان خود کرونا ویروس را به منزل نبریم و آن را به عزیزان خود تقدیم نکنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول