اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هشدار آتش‌نشانی نسبت به نگهداری مقادیر زیاد الکل

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نسبت به نگهداری مواد الکلی به مقدار زیاد هشدار داد و از شهروندان خواست نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند.

هشدار آتش‌نشانی نسبت به نگهداری مقادیر زیاد الکل

مجید امیرفضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بالا رفتن مصرف مواد ضدعفونی کننده و الکل‌های صنعتی و احتمال ذخیره سازی این نوع مواد اظهار کرد: هر مایع قابل اشتعال نظیر الکل در حالت اسپری، از نظر آتش‌گیری یا انفجار بسیار خطرناک‌تر از حالت مایع است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به مخاطرات نگهداری الکل و مواد ضد عفونی کننده با حجم زیاد در مکان‌های در بسته گفت: از شهروندان می‌خواهیم برای جلوگیری از آتش‌‎سوزی نکات ایمنی را در این باره رعایت کنند.

وی با بیان اینکه هر مایع قابل اشتعال نظیر الکل در حالت اسپری، از منظر آتش‌گیری یا انفجار بسیار خطرناک‌تر از حالت مایع است، افزود: از شهروندان می‌خواهیم در مصرف این مواد اندازه را رعایت کنند.

امیرفضلی با تأکید بر پرهیز از نگهداری مواد ضدعفونی کننده در نزدیکی شعله‌های باز، گرمای زیاد و سیگار روشن به علت اشتعال‌زایی بالا و احتمال آتش‌سوزی آن گفت: این مواد بر روی سطوح داغ و نزدیکی شعله‌های باز نظیر گاز، آبگرمکن، سماور اشتعالزا است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان همچنین بر دور از دسترس نگهداشتن مواد اشتعالزا از کودکان تاکید و بیان کرد: همچنین از شهروندان درخواست داریم از بو کردن مواد شیمایی پرهیز کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول