اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پشت پرده کشتار مسلمانان هند سازمان سیا قرار دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه پشت پرده کشتار مسلمانان هند سازمان سیا قرار دارد، گفت: دولت هند متاثر از سیاست‌های آمریکاست.

پشت پرده کشتار مسلمانان هند سازمان سیا قرار دارد

حوزه پارلمان خبرگزاری فارس- قاسم عزیزی: ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان هند اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلان استکبار جهانی و در راس آن آمریکا اسلام ستیزی است و استنباط آنها این است که با اسلام هراسی و از بین مردم مسلمان می‌توانند جهان را در قبضه خود قرار دهد و به یک جهان تک قطبی تبدیل کند.

وی افزود: دولت آمریکا بزرگترین مانع در برابر این خواسته باطل و ناحق خود را اسلام می‌داند و البته تنها قدرتی که در سطح بین‌المللی به صورت مستقمی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی ایستاده است، مسلمانان و آرمان اسلام است، بنابراین آمریکا تلاش می‌کند اسلام هراسی را در کره زمین همگانی کنند و در همه کشورها نسبت به برخورد سخت با مسلمانان اقدام کنند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: هندوستان یکی از جاهایی است که متاسفانه متاثر از سیاست‌های آمریکا و سازمان سیا قرار دارد و شاهدیم که در بسیاری از مناطق هند، پلیس و ارتش این کشور خودسرانه عمل کرده و علیه مسلمانان وارد عملیات شده و به بهانه بی‌مورد و بی‌جا بعضی گناهان ناکرده را به گردن مسلمانان می‌اندازد چرا که تعداد زیادی از مردم هند طی چند سال اخیر به اسلام پیوستند و مسلمان شده‌اند.

وی با اشاره به شکست آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا به ویژه در افغانستان گفت:‌ امروز بعد از 19 سال مشخص شد آمریکایی‌ها هرگز با طالبان نمی‌جنگیدند و جنگ‌شان دروغین و ظاهری بود. بلکه هدف آنان از بین بردن اسلام در منطقه است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها یک روز در لیبی دست به آدمکشی می‌زنند و روز دیگر در کشمیر و امروز هم در هند. بنابراین سیاست‌های غلط آمریکا در نقاط گوناگون جهان گسترش دارد و بر مبنای حضورش در کشورها تلاش می‌کند این کشتارها انجام شود.

حسن‌بیگی گفت:‌ امیدواریم دولت هند به خود بیاید و بفهمد مسلمانان به دستور قرآن آرامش طلب هستند و این اقدام مضحک است چرا که برای همه روشن است که پشت پرده این جریانات سازمان سیا قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول