اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

خودروهای خودران تا سال ۲۰۲۵ در چین تجاری می‌شوند

همزمان با گسترش استفاده از خودروهای خودران در کشورهای مختلف جهان، چین از تجاری سازی این خودروها تا سال ۲۰۲۵ خبر داده است.

خودروهای خودران تا سال ۲۰۲۵ در چین تجاری می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، استفاده از خودروهای خودران اگر چه باعث از دست رفتن شغل بسیاری از رانندگان می‌شود اما می‌تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی را بهبود ببخشد بنابراین اکثر کشورهای جهان از همه گیرشدن خودروهای خودران استقبال می‌کنند.

 

مرکز دولتی چینی خلاقیت جابجایی هوشمند اعلام کرده که ۱۲ شرکت اتومبیل سازی داخلی و خارجی در چین در حال تولید ۷۷ نوع خودروی برقی هستند  که زمینه برای استفاده گسترده از این نوع خودروها در این کشور فراهم خواهد بود. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به تنسنت، بایدو، آئودی، تویوتا، دایملر، نیو، دیدی و غیره اشاره کرد.

تا به امروز خودروهای برقی بیش از ۱.۰۴ میلیون کیلومتر را در خیابان‌های پکن پشت سر گذارده اند و عدم وقوع حوادث جدی باعث شده اعتماد به این اتومبیل‌ها و کارآیی آنها افزایش یابد. در مجموع تنها در ۱۴ درصد از سیستم‌های خودروهای برقی آزمایش شده در چین نقص فنی رخ داده که آمارامیدوارکننده ای به نظر می‌رسد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول