اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل نساجی هم ادعای آذری را رد کرد/امیری:خواهان نقش پررنگ باشگاه‌ها بودیم نه اصلاح اساسنامه

مدیرعامل باشگاه نساجی هم ادعای مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان را رد کرد.

مدیرعامل نساجی هم ادعای آذری را رد کرد/امیری:خواهان نقش پررنگ باشگاه‌ها بودیم نه اصلاح اساسنامه

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در پی انتشار خبر امضای یک نامه توسط برخی از مدیران عامل باشگاه های کشور مبنی بر درخواست تغییر اساس نامه فدراسیون فوتبال، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران  در این خصوص گفت:ما خواهان نقش پر رنگ‌تر باشگاه ها در انتخابات فدراسیون ها بودیم نه تغییر و اصلاح کلی اساسنامه.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: در زمانی که قرار شد این درخواست مطرح گردد بحث بر سر این بود که با توجه به هزینه کرد باشگاه ها در فوتبال کشور و همچنین نقش اصلی باشگاه های فوتبال، اساسنامه فدراسیون فوتبال به گونه ای اصلاح گردد که حضور باشگاه های فوتبال در انتخابات فدراسیون پررنگ تر گردد و باشگاه ها اثرگذاری بیشتری در این انتخابات و تصمیم گیری های فوتبال کشور داشته باشند و به هیچ عنوان اصلاح و یا تغییر کلی اساسنامه فدراسیون فوتبال مد نظر ما نبوده است.

امیری خاطرنشان کرد: باشگاه ها نه از نظر قانونی می توانند اساسنامه را تغییر دهند و نه در این زمینه تصمیم گیر هستند از همین رو بحث ما و توافقی که برای امضای نامه بین ما صورت گرفت به حضور فعال تر باشگاه ها اشاره داشت و اینکه این موضوع در اساس نامه لحاظ و اصلاح گردد به هیچ عنوان تغییر کلی اساس نامه مد نظر ما نبوده است.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن اشاره بر ضرورت برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون یادآور شد: ما خواهان برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفندماه جاری هستیم و امیدواریم سر موعد مقرر برگزار شود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول