اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برخورد قاطع با محتکران در ملایر

فرماندار شهرستان ملایر از برخورد قاطع با محتکران در این شهرستان خبر داد.

برخورد قاطع با محتکران در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌اله ولدی ظهر امروز در بازدید از بیمارستان‌های ملایر اظهار کرد: پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند که وظیفه داریم از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه کارهای خوب و مثبتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان انجام شده است افزود: کادر درمانی مجرب همراه با تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان‌های شهرستان در نظر گرفته شده و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد.

فرماندار ملایر تصریح کرد: اکیپ نظارت بر بیماری کرونا در ورودی ملایر از سمت محور اراک مستقر شده و از تمام مسافرانی که به ملایر می‌آیند به وسیله تب‌سنج لیزری آزمایش گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: توسط کارشناسان بهداشتی، ادارات، بازار ملایر، خیابان‌ها و مراکز خدماتی پرتردد ضدعفونی انجام شده و این کار ادامه خواهد داشت.

ولدی با اشاره به اقدامات لازم در برخورد با سودجویان و‌ محتکران گفت: کالاهای بهداشتی به ویژه دستکش و ماسک که توسط برخی افراد سودجو احتکار شده پس از کشف، ضمن برخورد قانونی در اختیار حوزه بهداشت و درمان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در بیمارستان‌ها نیز از بیماران ورودی غربالگری صورت می‌گیرد و پس از تست تب و اکسیژن افراد، در صورت نیاز  از آنها آزمایش‌های تکمیلی گرفته خواهد شد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه هدف ما حفظ سلامت و آرامش پزشکان، کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان است‌ خاطرنشان کرد: با هماهنگی و مراقبت‌هایی که صورت گرفته شهرستان ملایر وضعیت مناسبی دارد و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری فروکش کند.

انتهای پیام۸۹۰۱۳/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول