اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

اهدای هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 صرافی سینا به موسسات خیریه

مدیرعامل شرکت صرافی سینا گفت: در اقدامی خیرخواهانه و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، بر اساس مصوبه هیات مدیره، هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 این شرکت جهت کمک به بیماران خاص اهدا شد.

اهدای هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 صرافی سینا به موسسات خیریه

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، فرهاد آموزنده افزود: شرکت صرافی سینا با هدف کمک به توانمندسازی و ارتقاء کیفیت بهداشت و سلامت قشر بیماران خاص کشور، هزینه چاپ سررسید و تقویم سال جدید را به سازمانهای خیریه اهدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور مبنی بر شیوع کرونا ویروس و لزوم حمایت بیشتر از بیماران خاص جامعه، معادل هزینه های تهیه و چاپ سررسید، تقویم و سایر اقلام تبلیغاتی پایان سال این شرکت جهت کمک به تهیه دارو و ملزومات مورد نیاز بیماران خاص به چند موسسه مرتبط از جمله موسسه خیریه محک و خانه «ای بی کشور» (موسسه حمایت از بیماریهای پوستی خاص/ بیماران پروانه ای) اختصاص یافت.
آموزنده ابراز امیدواری کرد این اقدام شرکت صرافی سینا بتواند کمکی در راستای افزایش توانمندی موسسات خیریه در جهت تامین اقلام، نیازمندی ها و فناوری های جدید در عرصه درمان این عزیزان باشد و به عنوان فرهنگی حسنه و نیکو در سال های بعد نیز این روند تداوم یابد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول