اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اینجا همه شهر به یاد حاج قاسم به میدان آمده‌اند

در باغ شهر تاریخی گلپایگان و مهد علما هم، مردم برای مردم با تشکیل گروه‌های جهادی با یاد و نام شهدای مقاومت و سرداران دل‌ها یعنی «سردار سلیمانی» و «شهید ابومهدی المهندس» داوطلبانه به میدان نبرد برای حفظ سلامتی آمده‌اند.

اینجا همه شهر به یاد حاج قاسم به میدان آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، این بار کرونا چینی که محصول ۲۰۱۹ است همانند جنس‌های این کشور به دنیا منشر شد اما بازاری حتی برای دیدن نمانده که تحت شعاع قرار نداده باشد، در ایران اما هر شهر و روستایی جهادگونه برای ریشه کنی این مهمان‌ناخوانده بسیج شده‌اند.

شستشو و ضدعفونی کردن معابر و کوچه‌های شهر که دیدنش رؤیایی بود این روزها در هر شهر و محله‌ای به واقعیت پیوسته است، در باغ شهر تاریخی گلپایگان و مهد علما هم، مردم برای مردم با تشکیل گروه‌های جهادی با یاد و نام شهدای مقاومت و سرداران دل‌ها یعنی «سردار سلیمانی» و «شهید ابومهدی المهندس» داوطلبانه به میدان نبرد برای حفظ سلامتی آمده‌اند.

گروه جهادی سردار سلیمانی با ۸۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده که از سوی خیر گلپایگانی به صورت رایگان برای این امر تحویل می‌دهد، به ضدعفونی خیابان‌های اصل و پرتردد شهر پرداختند.

مقابله با ویروس کرونا تا ریشه کنی

کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در این خصوص می‌گوید: گروه جهادی «سردار سلیمانی» با هدف پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهر خیابان‌ها، بازار و حتی صحن مطهر امام‌زادگان تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان می‌افزاید: این گروه جهادی برای ضدعفونی شهر به کمک شبکه بهداشت و درمان و نیروهای داوطلب هلال احمر و شهرداری آماده باش شدند و ورودی‌های اصلی شهر با هدف کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح می‌کند: گروه جهادی «ابومهدی المهندس» برای پاکسازی و ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی شهر گوگد تشکیل و تا ریشه کن شدن ویروس کرونا به کار خود ادامه می‎دهند.

رسالت شهرداری ارائه خدمت به شهروندان

پیمان شکرزاده نیز در خصوص روند ضدعفونی سازی معابرو خیابان‌های شهر اظهار می‌کند: رسالت شهرداری ارائه خدمت به شهروندان و یاری رساندن به آن‌ها است.

شهردار گلپایگان می‌افزاید: با همکاری نیروهای بسیج جهادی «سردار سلیمانی» معابر و اماکن عمومی سطح شهر در حال ضد عفونی  هستند، در کنار ارائه هشدارهای بهداشتی از ایجاد دلهره و نگرانی بین مردم باید خودداری شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد ظرفیت شهرداری در مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است، می‌گوید: مدیریت شهری با استفاده از تمام استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود تدابیر لازم را برای پاکسازی و ضدعفونی شهر به کار بسته است.

شکرزاده تصریح می‌کند: عملیات گندزدایی و ضد عفونی تاکسی‌های و مینی بوس‌های درون شهری، ساختمان اداری شهرداری و مراکز تحت نظارت شهرداری، بازار شهر، اماکن و فضاهای عمومی، سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و سطح شهر، المان‌ها و نیمکت پارک‌ها، سطل‌های زباله، ایستگاه‌های انتظار  و غیره با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به صورت روزانه انجام می‌شود.

توزیع ۸۰۰ لیتر موادضدعفونی‌کننده در گلپایگان

محسن اتحادی رئیس اداره صمت گلپایگان نیز با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی باید همه دست به دست هم دهیم، می‌گوید: سیدمرتضی حسینی خیر گلپایگانی که تنها تولیدکننده مواد شوینده در گلپایگان است، میزان ۸۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده را به صورت رایگان با هدف ضدعفونی مکان‌های عمومی و ادارات مختلف شهرستان توزیع کرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول