اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

واریز سهمیه نفت سفید ویژه مناطق زلزله‌زده قطور

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: 200 لیتر نفت سفید ویژه خانوارهای ساکن مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.

واریز سهمیه نفت سفید ویژه مناطق زلزله‌زده قطور

احمد مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: همزمان با وقوع زلزله در بخش قطور شهرستان خوی سهمیه نفت سفید برای خانوارهای 1 و 2 نفره به میزان 200 لیتر و بیش از دو نفر به میزان 400 لیتر از طریق فروشندگی‌های مستقر در آن بخش و از طریق 12 دستگاه نفتکش توزیع شد.

وی با بیان اینکه تمام خانوارهای زلزله زده که در یک ملک و با یک کدپستی ساکن هستند از امروز می‌توانند سهمیه ویژه نفت سفید به میزان 200 لیتر را دریافت کنند، گفت: با توجه به برودت هوا و شرایط خاص حاکم در بخش قطور، مردم زلزله‌زده تحت هیچ شرایطی نباید مشکلی در ارتباط با دریافت سوخت داشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با تاکید بر اینکه سوخت مورد نیاز گرمایشی (نفت سفید) نیز به میزان کافی قبل از فرا رسیدن فصل سرما به نقاط سخت گذر شهرستان خوی ارسال و ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: میزان ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز مردم وجود ندارد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول