اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

هفته آینده نتیجه اولیه بررسی لایحه بودجه اعلام می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتیجه اولیه بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ در این شورا، هفته آینده اعلام می‌شود.

هفته آینده نتیجه اولیه بررسی لایحه بودجه اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس- مهرداد ضیاءطارم سری: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی گفت‌وگویی اظهار داشت: ما این لایحه را بعد از ظهر روز گذشته (سه شنبه) دریافت کردیم و میان اعضای شورا توزیع و بررسی این لایحه از همان دیروز آغاز شد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر به طور طبیعی ایراد‌هایی به این لایحه وارد شود ادامه بررسی و رفع ایراد‌ها در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس خواهد بود؟ اظهار داشت: بله باید کمیسیون تلفیق ایراد‌های احتمالی را برطرف و آن را به شورای نگهبان اعاده کند.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین درباره روند بررسی لایحه بودجه در این شورا با توجه به مهلت ۲۰ روزه گفت: ما تلاش می‌کنیم که در نخستین فرصت ممکن نظرمان را در این باره اعلام کنیم و الزاما منتظر ۲۰ روز مهلت، نخواهیم ماند.

کدخدایی در ادامه گفت: اذن مقام معظم رهبری، مربوط به مراحلی بود که در مجلس شورای اسلامی محل رسیدگی قرار گرفت اجازه‌ای که مربوط به اصل ۸۵ قانون اساسی است و از نمایندگان به طور غیرحضوری اخذ رای شد.

وی افزود: آنچه که در اذن معظم له آمده مربوط به مراحل رسیدگی در مجلس شورای اسلامی است و ما هم در شورای نگهبان مراحل رسیدگی خودمان را خواهیم داشت، به ویژه سقف ۲۰ روز مهلتی که برای رسیدگی به این لایحه داریم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول