اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تولید ۳۰ عنوان محتوای آموزشی برای نوآموزان و دانش‌آموزان سمنانی

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از تولید و بارگذاری ۳۰ عنوان محتوای آموزشی برای نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

تولید ۳۰ عنوان محتوای آموزشی برای نوآموزان و دانش‌آموزان سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، مریم حدادی گفت: در شرایطی که سلامت مردم و جامعه با ابتلا و شیوع ویروس کرونا به تهدید افتاده، در تلاش هستیم تا نخست سلامتی و آرامش دانش‌آموزان و فرهنگیان را حفظ کنیم و در مرحله بعد شرایطی فراهم کنیم تا فرآیند آموزش و یادگیری جریان داشته و متوقف نشود.

حدادی با بیان اینکه در گام اول دنبال تثبیت یادگیری در دانش‌آموزان هستیم، افزود: با همت اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی دوره ابتدایی استان سمنان و با همکاری اعضای دبیرخانه‌های موضوعی استان، اعضای گروه‌های آموزشی شهرستان‌ها و مناطق تابعه و جمعی از آموزگاران خلاق و توانمند، 30 عنوان محتوای آموزشی برای پایه‌های مختلف تحصیلی ابتدایی تولید و در پرتال گروه‌های آموزشی بارگذاری شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه باید در شرایط بحرانی بیشتر به فکر کودکان بود، گفت: برای پُرکردن اوقات فراغت کودکان و دانش آموزان و ایجاد شرایط روانی مناسب برای آنان، کتابخانه صوتی با عنوان «شنیدنی‌ها» راه‌اندازی شده و چند عنوان کتاب صوتی تولید و در این کتابخانه عرضه شده است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول