اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

احسان غیرحضوری برای کمک به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به غیرحضوری شدن جشن نیکوکاری گفت: تاکنون میزان کمک‌های مردمی 3 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده است.

احسان غیرحضوری برای کمک به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری اقدامات لازم برای کمک به نیازمندان از سوی کمیته امداد آغاز شده است، اما با توجه به شیوع کرونا کمک‌‌رسانی به این قشر به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

در همین راستا به منظور دسترسی و مشارکت آحاد مردم خیر و نیکوکار استان و در راستای پیشگیری از بیماری ویروس کرونا، صندوق‌های بزرگ درون شهری زنجان به جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در همین باره به خبرنگار فارس گفت: این نهاد مقدس با ارائه خدمات جامع، کامل و گسترده به محرومین با کمک خیرین با رویکرد توانمندسازی کمک شایانی به فقرزدایی در جامعه کرده است.

هدایت صفری با بیان اینکه امسال هفته احسان و نیکوکاری مقارن با شیوع بیماری کرونا شده است، تصریح کرد: به همین خاطر جشن نیکوکاری امسال غیرحضوری برگزار می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از این بیماری، امسال پایگاه‌های جمع‌آوری   در سطح شهر ایجاد نشده و به جای آن از روش‌های الکترونیکی و نوین استفاده شده  است، اضافه کرد: همچنین صنادیق بزرگ داخل شهرها به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: همشهریان گرامی می‌توانند با شمار‌ه‌گیری #024*1*8877* تلفن ملی نیکوکاری 096887 سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir اپلیکیشن‌های سنا – سکه و یا شماره کارت 0420-5003-9979-6037 کمک‌های خود را برای  جشن نیکوکاری واریز کنند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امسال فقط چند پایگاه از طریق مراکز نیکوکاری آنهم به صورت محدود دایر شده است، اضافه کرد: کمک‌های مردمی که از این طریق جمع‌آوری می‌شود در صورتی که کالایی باشد پس از ضدعفونی کردن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از بهمن‌ماه آغاز شده است و مشارکت خیرین نیز در آن مطلوب است، افزود: تاکنون میزان کمک‌های مردمی 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است، اما هدف‌گذاری کمیته امداد جمع‌آوری 683 میلیون تومان کمک است.

صفری با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد 28 هزار و 500 نفر است، تصریح کرد: کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری قبل از عید به حساب 19 هزار و 459 مددجوی دائم واریز خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول