اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرصت بهره‌مندی مازندران از تریبون سریال پایتخت ۶

فرصت بهره‌مندی مازندران از تریبون پرمخاطب سریال پایتخت۶ می‌تواند جایگزین هزینه‌های میلیاردی تبلیغات و جلسات باشد.

فرصت بهره‌مندی مازندران از تریبون سریال پایتخت ۶

خبرگزاری فارس ـ عمران اکبرنژاد: از سال ۱۳۹۰ پخش مجموعه پایتخت از شبکه اول سیما آغاز شد که مکان فیلمبرداری بخش عمده آن در شهر شبر‌گاه شهرستان سوادکوه شمالی بود، برخی مخالفت‌ها و تقدیر‌ها از این سریال که در ماه رمضان یا عید نوروز پخش می‌شد از همان ابتدا با سریال همراه شد ولی اقبال عمومی به این سریال با بازی اثرگذار بازیگران آن موجب شد تا علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر مشاهده آن در سال‌های اخیر باشند.

 

 

استفاده از لهجه دوست‌داشتنی و بیان عمیق موضوع‌های «معمولی» زندگی باعث شد که ۵ فصل از آن ساخته و پخش و بار‌ها بازپخش شد و علاقه عمومی به آن هم با پیگیری پخش فصل ششم این سریال نمایان است.

 

 

هرچند درگذشت خشایار الوند نویسنده اصلی سریال و عدم همراهی نویسنده دیگر سریال از اتفاقات ناخوشایندی است که علاقه‌مندان به این سریال را نگران کرده ولی بازگشت بهبود، دروازه‌بانی بهتاش، موضوع نساجی، خداحافظی باباپنجلی و ورود برخی شخصیت‌های جدید از مواردی است که انتظار برای پخش فصل ششم سریال پایتخت را دوچندان کرد.

 

 

محسن تنابنده با نقش محوری خود در سریال پایتخت و تأکید بر "معمولی" بودن خود با بازی و مدیریت درخشان و اثرگذاری‌اش از پایه‌های مهم موفقیت سریال پایتخت است که اظهارنظر این بازیگر درباره ادامه حضورش در تلویزیون و بیان احساسی دیدگاهش درباره موضوع جشنواره فجر بر معمولی‌بودن و همراهی با کف‌جامعه و سیاست‌زده‌نشدن و علاقه به برجسته‌شدن در بین دیگران را با نگرانی در بین علاقمندان روبه‌رو کرده است.

 

 

مصاحبه خبرگزاری فارس با برخی از عوامل سریال در طول سال‌های اخیر بیانگر این است که آمادگی برای درج نظرات و رفتارها و مطالبات استانی از تریبون پرمخاطب سریال پایتخت وجود دارد.

برای تبلیغ یا بیان مطالبه یا دیدگاه و برجسته‌سازی‌ها، میلیون‌ها با میلیاردها تومان هزینه می‌شود تا شاهد نگاه ویژه، تغییر رفتار، مطالبه‌گری و یا اختصاص بودجه یا تسهیلات باشیم و سریال پایتخت این فرصت کم‌نظیر را به وجود آورد تا مدیران استان مازندران از این فرصت استفاده کنند تا به جای صد‌ها ساعت جلسه و نگارش اسناد و طرح و برنامه و حضور وزیران و مدیران ارشد ملی برای بیان و تفهیم مطالبات از سریال پایتخت با گستردگی مخاطب و اثرگذاری قابل توجه ان بهره‌مند شویم و شاید در فصل ششم این سریال مدیران مرتبط در این زمینه اقداماتی را انجام دادند که برای اطلاع از آن باید منتظر پخش سریال پایتخت از ابتدای فروردین ماه سال ۱۳۹۹ از شبکه اول سیما باشیم.

 

 

فرصت بهره‌مندی مازندران از تریبون پرمخاطب سریال پایتخت 6 می‌تواند جایگزین هزینه‌های میلیاردی تبلیغات و جلسات باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول