اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معدوم‌سازی ۱۱۰۰ قلیان/ پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در راستای مقابله با «کرونا»

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس اعلام کرد : با توجه به تأکیدات ریاست کل دادگستری استان هرمزگان به منظور صیانت از بهداشت عمومی، دستور معدوم سازی ۱۱۰۰ قلیان و پلمب ۸ واحد صنفی که به اخطارهای عدم عرضه توجه نکرده بودند صادر شد.

معدوم‌سازی ۱۱۰۰ قلیان/ پلمب ۸  واحد صنفی متخلف در راستای مقابله با «کرونا»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس اعلام کرد: با توجه به تأکیدات ریاست کل دادگستری استان هرمزگان به منظور صیانت از بهداشت عمومی، ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دستور معدوم سازی ۱۱۰۰ قلیان و پلمب ۸ واحد صنفی که به اخطار های عدم عرضه توجه نکرده بودند صادر شد.

این مقام قضایی در ادامه اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور اجرای قانون منع استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی با همکاری شبکه بهداشت و دیگر دستگاه های متولی را راهکاری مناسب به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس و دیگر امراض مسری برشمرد.

وی همچنین بر عزم جدی دستگاه قضائی در مقابله با افرادی که بهداشت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند تأکید کرد و اظهار داشت: با عوامل خطر ساز برای سلامتی شهروندان به صورت ویژه و قاطع برخورد خواهد شد.

قهرمانی بر اهمیت حفظ سلامت جامعه تأکید کرد و افزود:پس از مطرح شدن شکایت‌های مردمی و درخواست‌های مکرر از دستگاه قضایی، برخورد با مراکز عرضه قلیان در مکان‌های عمومی در دستور کار دادستانی قرار گرفت و در کوتاهترین زمان ممکن قلیان‌ها از این مراکز جمع آوری شد.

دادستان بندرعباس خاطر نشان کرد: عرضه قلیان به عنوان یک خطر جدی برای سلامت افراد جامعه یکی از مصادیق بارز وصف مجرمانه به شمار می‌رود و دستگاه قضایی به مردم اطمینان می‌دهد که با عوامل تهدید کننده سلامت و بهداشت عمومی با قاطعیت و بدون اغماض برخورد کند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول