اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مسافرت به کرمانشاه در عید نوروز ممنوع شد

استاندار کرمانشاه گفت: عید نوروز 99، به‌دلیل پیشگیری از کرونا آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نخواهیم داشت.

مسافرت به کرمانشاه در عید نوروز ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان، اظهار داشت: برنامه‌های این شورا در سال‌جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه متفاوت است.

وی به ضرورت ایجاد هماهنگی برنامه‌های تدوین شده با اقدامات پیش‌بینی شده در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: اولویت ما خدمت به مردم و همراهی کامل با ستاد مدیریت کرونا به منظور انجام برنامه‌های پیشگیرانه است.

استاندار کرمانشاه وظایف این شورا و تدوین برنامه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای درون شهری و برون شهری را خاطرنشان ساخت و ادامه داد: شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه ضمن انجام امور مربوط به کاهش تصادفات باید در راستای تحقق برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی فعالیت کند.

بازوند تاکید کرد:  راهنمایی و رانندگی در کنترل جاده‌ها کوشا و قانونمند باشد و اجرای قانون را به صورت جدی مدنظر داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری باید برنامه‌ای مطلوب برای سال 99 در زمینه کاهش تصادفات درون شهری داشته باشد و  ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی را نیز گسترش دهد.

استاندار کرمانشاه در پایان، گفت: ورودهای شهر کنترل خواهد شد و تست تب‌سنجی نیز انجام می شود؛ اما به دلیل پیشگیری از کرونا آمادگی پذیرش مسافرین نوروزی را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول