اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آماده‌سازی 2 هزار بسته بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان زنجانی

مسؤول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از آماده‌سازی 2 هزار بسته بهداشتی و نظافتی برای عرضه به نیازمندان زنجانی خبر داد.

آماده‌سازی 2 هزار بسته بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان زنجانی

فائزه بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان متشکل از 20گروه، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا را تشکیل دادند و بلافاصله شروع به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند و 150 دانشجوی جهادگر بسیجی نیز برای همکاری اعلام آمادگی کردند و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اقدامات اولیه آغاز شد.

وی از آماده سازی 2 هزار بسته بهداشتی و نظافتی برای عرضه به نیازمندان زنجانی به عنوان فاز نخست و در پویش مدافعان سلامت خبر داد و افزود: به همین منظور پس از اعلام شماره حساب بانکی، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی شد که به لطف خدا، مردم عزیز و به ویژه جوانان، پای کار آمدند و کمک‌های متعددی به حساب اعلام شده واریز شد که اقدام به تهیه بسته‌های اولیه بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان کردیم.
مسؤول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه 14 اسفند بیش از 120 سبد بهداشتی در دو منطقه از شهر زنجان به دست نیازمندانی که قبلا شناسایی شده بود رسید، ادامه داد: امروز نیز قرار است 420 سبد بهداشتی دیگر در میان این مردم توزیع شود.
وی خاطر نشان کرد: 500 بسته نیز آماده شده که در روزهای آتی در مناطقی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین سازمان بهزیستی معرفی شده، توزیع خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با جذب کمک‌های نقدی بیشتر، تمامی نیازمندان شناسایی شده را زیر پوشش قرار داده و  بسته‌های بهداشتی را به آن‌ها برسانیم.
بازرگان افزود: به لطف خدا استقبال مردمی از این امر مناسب بوده و جهادگران دانشجو  آمادگی این را دارند که در صورت استقبال بیشتر مردم و ادامه‌دار شدن واریز کمک‌های نقدی، تعداد بیشتری از مستمندان را مجهز به بسته‌های بهداشتی و نظافتی کنند.
وی اذعان داشت: در فاز دوم تلاش می‌کنیم به سمت تولید مواد ضدعفونی کننده حرکت کنیم و به همین منظور موافقت دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای در اختیار نهادن برخی از مکان‌های بهداشتی این دانشگاه انجام شده و در کنار آن برخی از شرکت‌ها و مجموعه‌های بهداشتی خارج استان نیز آمادگی خود را برای در اختیار نهادن مواد خام اولیه اعلام کرده‌اند و ان‌شاءلله طی روزهای آتی بدین مهم دست می‌یابیم.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول