اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف بیش از 27هزار عدد دستکش احتکاری در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 27هزار و 600 عدد دستکش بهداشتی و مقادیر زیادی سایر اقلام بهداشتی احتکار شده در شهرستان تبریز خبر داد.

کشف بیش از 27هزار عدد دستکش احتکاری در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  حسین عبدی اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار لوازم بهداشتی در شهرستان تبریز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ماموران اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با تحقیقات و بررسی‌های نامحسوس از صحت موضوع اطمینان یافتند افزود: محل احتکار لوازم بهداشتی در شهر تبریز شناسایی شد.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل‌ مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار، منزل و مغازه متهم 27 هزار و 600 عدد دستکش بهداشتی از نوع لاتکس، 17 بطری الکل 500 سی سی، 24 عدد مواد ضدعفونی کننده 60سی سی، 49 لیتر مواد ضدعفونی کننده، یک و نیم لیتر اتانول 70% و مقدار 5 لیتر اسپری ضدعفونی کننده احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه در این ارتباط 5 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی  معرفی  و 4 نفر از متهمان روانه زندان شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه احتکار، مراتب را سریعاً از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول