اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح نظارتی نوروز و مقابله با کاسبان کرونا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از اجرای طرح نظارتی نوروز و مقابله با کاسبان کرونا خبر داد و گفت: برای آرامش بازار و ایجاد نظم و امنیت با متخلفان تعارف نداریم.

اجرای طرح نظارتی نوروز و  مقابله با کاسبان کرونا

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال در آستانه سال نو طرح نظارتی ویژه تعزیرات حکومتی در استان اجرایی می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه این طرح به منظور همکاری با سایر سازمان‌ها و با هدف سالم‌سازی فضای کسب و کار، نظارت بر سیستم توزیع کالا و خدمات، حمایت از فضای کسب و کار و پیشگیری از تخلفات در آستانه نوروز اجرایی می‌شود، اضافه کرد: برخورد با گران فروشی، افزایش قیمت‌ها و عرضه اقلام تقلبی و غیره از جمله اهداف این طرح نوروزی است.
وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی تعزیرات حکومتی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: البته امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که در کشور و همچنین در استان حاکم است، این طرح همراه با بحث نظارت بر وضعیتی که مطابق با کرونا حاکم است، اجرایی می‌شود.

ممیزی با اشاره به اینکه در طرح نظارتی مربوط به کرونا ویروس،طرح به صورت روزانه و صبح و عصر انجام می‌شود، اضافه کرد: متاسفانه در روزهای اخیر برخی سودجویان با احتکار و گران فروشی، موجب بروز اختلال و التهاب در بازار شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه احتکار و یا گرانفروشی مواد مورد نیاز مردم، موجب ایجاد التهاب در بازار و تشویش می‌شود، افزود: شهروندان به عنوان همیاران این مجموعه می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه صلاحیتی سازمان تعزیرات حکومتی موارد را از طریق سامانه تلفنی 135 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول